خبرگزاری کار ایران

روز گذشته انجام شد؛

تجمع دوباره کارگران کنتور سازی ایران مقابل استانداری قزوین

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۷۴۵

کارگران کنتور سازی ایران روز گذشته نیز در اعتراض به بلاتکلیفی در وضعیت شغلی وپرداخت مطالباتشان مقابل ساختمان استانداری قزوین تجمع کردند.

به گزارش  ایلنا، تجمع اعتراضی دیروز صبح  (21 اسفند ماه) آنها  در ادامه بی‌توجه‌ای کارفرمای کارخانه کنتور سازی به تعویق  معوقات مزدی وعیدی وپاداش پایان سال آنها   صورت گرفته است.

کارگران می گویند  از مهر ماه حقوق نگرفته ایم وتا این لحظه خبری از پرداخت عیدی وپاداش پایان سال نیست.

طبق ادعای کارگران کنتور سازی طی یک سال گذشته بارها برای مشخص شدن وضعیت پرداخت مطالباتمان مقابل نهاد های مختلف دولتی استان دست به اعتراض صنفی زده ایم که آخرین آن هفته گذشته (17 اسفندماه) مقابل ساختمان استانداری و دفتر امام جمعه قزوین انجام شد.

به گفته آنان، مطالبات مزدی حدود  350 نفر از کارگران شاغل در واحد کنتور سازی  با احتساب دو ماه عیدی حدود 7 ماه به تاخیر افتاده است.علاوه بر آن پرداخت دستمزد 80 کارگر شاغل درکارخانه صنایع کم مصرف ایرانیان نیز که  تحت مدیریت کارفرمای کنتور سازی فعالیت تولیدی دارد نیزدست کم 9 تا 10ماه به تاخیر افتاده است.

طبق اظهارات یکی از کارگران معترض قرار است سهام کارخانه کنتور سازی وصنایع کم مصرف ایرانیان به سرمایه گذار جدید واگذار شود اما آنچه ما کارگران  از مسئولان می خواهیم تسهیل مراحل واگذاری سهام کارخانه به سرمایه گذار جدید است تا به حداقل بخشی از مطالبات معوقه خودقبل از نوروز 96 برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز