خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

کارگران هپکو اراک تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۵۳۴

صبح امروز (۱۸ دی ماه) گروهی از کارگران شاغل در کارخانه «ماشین سازی هپکو اراک» در انتقاد به بی‌توجهی مدیران کارخانه به پرداخت مطالبات معوقه خود به نشانه اعتراض در میدان مرکزی شهر اراک تجمع کردند.

منابع کارگری در این واحد تولید به ایلنا گفتند، کارگران کارخانه «ماشین سازی هپکو اراک» که هم اکنون در زمینه تولید اسکلت‌های فلزی ساختمان فعالیت دارند، طی ۵ ماه گذشته دستمزد آن‌ها به تاخیر افتاده است.

به همین دلیل کارگران این کارخانه که با ادامه بی‌توجه‌ای مسئولان کارخانه واستانی مواجه شده‌اند به نشانه اعتراض در میدان مرکزی شهر اراک (میدان شهدا) تجمع کردند.

 به گفته کارگران این کارخانه، مشکلات کارخانه ماشین سازی هپکوزمانی آغاز شد که این واحد صنعتی از سال ۸۶ به بخش خصوصی واگذار شد و از آن زمان تا کنون با مشکلات فراوانی روبه رو هستیم و طی این مدت به دلیل بی‌توجه‌ای مسئولان نه تنها وعده‌های هنوز بی عمل مانده است که هر روز بر فشار مشکلات افزوده می‌شود.

طبق اظهارات معترضین در حالی این مشکلات ادامه دارد که کارگران این شرکت بار‌ها در پی عدم تحقق وعده‌های مسئولان در پرداخت حقوق و معوقاتشان مقابل نهاد‌های مختلف دولتی در استان مرکزی وحتی پایتخت تجمع کرده‌اند که آخرین آن روز یکشنبه هفته گذشته مقابل ساختمان سازمان خصوصی سازی برگزار شد.

کارگران تصریح کرده‌اند در اجتماع روز شانزدهم آبان ماه مقابل ساختمان استانداری استان مرکزی مسئولان استانی وعده پرداخت حدود ۶ میلیارد مطالبات معوقه ما را به همراه تعیین تکلیف سهامداران کارخانه را داده بودند که متاسفانه تا به امروز عملی نشده وکارگران همچنان با مشکلات زیادی روبرو هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز