خبرگزاری کار ایران

در بازدید از غرفه ایلنا مطرح شد:

تاکید بر مخالفت کارگران با ادغام تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۹۲۹

در چهارمین روز از نمایشگاه مطبوعات، علیرضا حیدری و اکبر قربانی از اعضای کمیته بیمه و درمان اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با حضور در غرفه خبرگزاری کار ایران مخالفت خود را با ادغام درمان سازمان تامین اجتماعی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبر قربانی با اشاره به هزینه های درمان که بر دوش سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته است تاکید کرد: از زمان اجرای طرح تحول سلامت بیش از 7هزار میلیارد تومان هزینه بر دوش سازمان تامین اجتماعی گذاشته شده است.

قربانی در ادامه اختلاف حقوق پرستاران و درآمدهای پزشکان اشاره و تاکید کرد: افزایش 400 درصدی تعرفه های پزشکی در کنار افزایش ناچیزحقوق پرستاران همواره موجب گلایه آنها بو است.

قربانی افزود: دولت به جای آنکه سعی کند شکست طرح تحول سلامت را به گردن سازمان های بیمه گر بیندازد نگاهی هم به عملکرد خود از زمان اجرای طرح تحول سلامت داشته باشد.

در ادامه علیرضا حیدری با اشاره به اهمیت استقلال صندوق درمان سازمان تامین اجتماعی در کنار استقلال سایر صندوق های تامین اجتماعی گفت: استقلال صندوق درمان سازمان تامین اجتماعی خدشه‌ناپذیر است و باید در این چارچوب سیاستگذاری ها را تعریف کرد.

حیدری در خصوص افزایش اختلاف بین درآمدهای پزشکان  وپرستاران گفت: این اختلاف بی‌عدالتی را در بخش درمان تامین کرده است از این رو ضرورت دارد که وزارت بهداشت به جربان این شکاف بپردازد.

مشروح  این گفت و گو به صورت کامل در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز