خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران قند اهواز روز گذشته خاتمه یافت

asdasd
کد خبر : ۳۹۲۵۴۳

روز گذشته کارگران کارخانه قند اهواز پس از وعده مسئولان استانداری خوزستان مبنی بر پی گیری مطالبات صنفی شان تا هفته آینده به تجمع یک روزه خود موقتا خاتمه دادند.

آنطور که منابع خبری ایلنا گزارش داده‌اند؛ معترضان از کارگرانی هستند که روز گذشته (29 تیر ماه) در واکنش به پرداخت نشدن دست کم 4 ماه مزد معوقه، عیدی وپاداش سال 94  و همچنین وضعیت بلاتکلیفی که از زمان توقف فعالیت این واحد تولیدی به آن دچارند، در مقابل ساختمان استانداری خوزستان دست به اعتراض صنفی زنده بودند.

این کارگران که شمار آنها به 41 نفر می رسد می‌گویند: روز گذشته مسئولان  استانداری خوزستان جلسه‌ای را به صورت حضوری با نمایندگان آنها ترتیب دادند.

به گفته آنان مسئولان استانداری خوزستان با گوش دادن به سخنان ومشکلات  کارگران از زبان  نمایندگان کارگری وعده  پی گیری ومطرح کردن مشکلات را در کمسیون کارگری استان  در  جلسه هفته آینده دادند.

کارگران تصریح کردند: خواسته ما پرداخت مطالبات معوقه مزدی و مشخص شدن وضعیت  کارخانه است که  مالکان  آن(بانک ملی وملت) تا به امروز به این موضوع بی اعتنا بوده اند.

کارگران این واحد صنعتی می‌گویند برهمین اساس همه کارگران کارخانه  قند اهواز با اعتماد به وعده مسئولان استانداری موقتا به تجمع اعتراضی خود پایان دادند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز