خبرگزاری کار ایران

روز گذشته اتفاق افتاد:

پرداخت بخشی از معوقات مزدی کارگران فاز 14 عسلویه

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۳۵۸

تجمع صنفی کارگران شرکت گاما در فاز 14 منطقه ویژه عسلویه که در روز یکشنبه (26اردیبهشت‌ماه) آغاز شده بود، روز گذشته با پرداخت دستمزد اسفند 94 آنان پایان یافت

به گزارش منابع کارگری ایلنا از عسلویه، تجمع صنفی کارگران شرکت گاما در فاز 14 منطقه ویژه عسلویه که در روز یکشنبه (26اردیبهشت‌ماه) آغاز شده بود با پرداخت حقوق اسفند 94 آنان پایان یافت.

به گفته کارگران، روز گذشته سه‌شنبه (بیست و هشتم مردادماه) آنها پس از اطمینان از دریافت کردن بخشی از مطالبات مزدی معوقه به اعتراض صنفی خود خاتمه دادند.

بر پایه این اطلاعات مزایای مربوط به عیدی سال 94 و حقوق فروردین و اردیبهشت‌ماه سال 95 نزدیک 300 نفر از کارگران و کارمندان این پیمانکاری هنوز پرداخت نشده به قوت خود باقی مانده است.

از قرار معلوم با وعده‌ای که مدیریت پروژه به کارگران داده است، مقرر شده تا روز سه شنبه هفته آینده ( 4 خرداد ماه) بخش مربوط به عیدی سال 94 آنها نیز پرداخت شود.

بنا به این گزارش، از پرداخت مابقی معوقات مزدی کارگران خبری در دست نیست؛ مسئله ای که به گفته کارگران زندگی آنان را تحت تأثیر قرارد داده و آنان را به بدهکاران مبدل ساخته که روزگار خود را با قرض سپری می کنند.

گفته می‌شود در این مدت حتی کارگرانی که به دلیل فوریت‌های مختلف مانند پزشکی به مشکل مالی دچار شده بودند موفق به دریافت مساعده نشده بودند.

به گفته کارگران، کارفرما به دلیل نداشتن نقدینگی از دراختیار قرار دادن  لیوان یک بار برای نوشیدن چای و آب کارگران نیز ناتوان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز