خبرگزاری کار ایران

ادامه توقف فعالیت کارخانه کاشی ایرانا

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۴۲۱

کارخانه کاشی و سرامیک ایرانا از 15 اسفند 94 کلیه خطوط تولید خود را تعطیل و 380 نفر از کارگران قراردادی خود را تعدیل کرده است .

کارگران کارخانه کاشی و سرامیک ایرانا در تماس با ایلنا با اشاره به تصمیم مدیران این کارخانه برای تعطیلی خطوط تولید اظهار داشتند: متاسفانه افزایش هزینه‌های تولید و تعدیل 380 نفر از کارگرانی قراددادی که کارخانه توان پرداخت دستمزد آنها را نداشته موجب شد تا مدیران کارخانه از 15 اسفند سال گذشته کلیه خطوط تولید را تعطیل کنند.

به گفته این کارگران تا اسفند سال 93 بیشتر از 600 کارگری قراردادی و رسمی در این واحد صنعتی مشغول فعالیت بودند و این در حالی است که از زمان تعطیلی خطوط تولید تنها کارگران ستادی که تعداد آنها  در حدود 200 نفر است مشغول کارند که چون از این تعداد قراردارد  82 کارگر تنها تا پایان اردیبهشت اعتبار دارد معلوم نیست که بعد از زمان تعیین شده وضعیت استخدامی آنها چگونه خواهد بود.

از قرار معلوم تعدادی از همکاران این کارگران برای پایان دادن به وضعیت پیش آمده و حل مشکل خود و دیگر همکارانشان به نهادهای اداری مانند استانداری، فرمانداری و وزارت کار مراجعه کرده‌اند که تا این لحظه پاسخ روشنی به خواسته‌های آنها داده نشده است.

کارگران مذکور می‌گویند: از آنجا که با توجه به رکود حاکم بر صنعت کاشی و سرامیک تعداد زیادی از کارگران کاشی سازی بیکار شده‌اند از این رو دولت باید به یاری این صنعت ورشکسته بیاید تا بیش از این شاهد سیل عظیم بیکاران این صنعت نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز