خبرگزاری کار ایران

افزایش بدهی های مالی ۲۰۰ کارگر «کاغذ سازی لطیف» را نگران کرد

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۷۴۹

با افزایش مشکلات مالی کارخانه «کاغذ سازی لطیف» در منطقه ساوجبلاغ، نزدیک به ۲۰۰کارگر دائمی وقراردادی این کارخانه تولید کننده محصولات کاغذی از بابت امنیت شغلی خود احساس نگرانی می‌کنند.

منابع کارگری ایلنا در کارخانه کاغذ سازی لطیف از اینکه ممکن است به دلیل انباشت بدهی‌های این واحد تولیدی قراردادهای کاری شماری از آن‌ها تمدید نشود ابراز نگرانی کردند.

 

این کارگران شمار آن‌ها نزدیک به ۲۰۰ نفر است در تماس با ایلنا افزودند: از زمان جابجایی مدیریت کارخانه از یک سال پیش تاکنون بر حجم مشکلات مالی این واحد تولیدی افزوده شده‌است.

به گفته این منابع هرچند به نسبت قبل مشکلات مالی کارخانه در یک سال گذشته، تاثیری بر پرداخت مطالبات مزدی کارگران این واحد تولیدی نداشته است اما آن‌ها نگرانند که با ادامه این وضعیت تمدید قراردادهای چند ماهه آن‌ها با مشکل مواجه شود.

طبق اظهارات کارگران، این واحد تولید کننده انواع محصولات کاغذی به ادارات مالیات و برق بدهکار است و در همین رابطه از چند روز پیش اشتراک برق مصرفی این کارخانه قطع شده است.

کارگران کاغذ سازی لطیف در بخش دیگری از نگرانی خود می‌گویند در طول یکسالی که کارفرما جدید وارد کارخانه شده کارگران با سابقهٔ کارخانه که مشمول بازنشستگی با مشاغل سخت زیان آورند به موقع نمی‌توانند سنوات پایان خدمت خود را دریافت کند واین روند تا ۹ماه هم طول می‌کشد.

کارگران درادامه می‌گویند، علاوه بر مشکلات کارگران مشمول بازنشستگی، میزان اضافه کاری کارگران شاغل نیز کم شده و همچنین کارگران از مساعده حقوق بهره‌مند نمی‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز