خبرگزاری کار ایران

با نصب بنر صورت گرفت؛

تقدیر جامعه کارگری شرکت مارون از کارفرما

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۴۱۱

با گذشت بیش از پنج ماه از حادثه انفجاری که باعث فوت تنها کارگر مجروح پتروشیمی مارون شد، مدیریت پتروشمی مارون از سوی جامعه کارگری این شرکت مورد تقدیر قرار گرفت.

منابع خبری ایلنا در منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر می‌گویند صبح روز گذشته (یکشنبه اول آذر) هنگامی که کارگران پتروشیمی مارون به قصد حضور در محل کار خود وارد محوطه پتروشیمی می‌شدند بنر نصب شده‌ای را دیدند که در آن به نقل از جامعه کارگری شرکت پتروشیمی مارون از زحمات مدیریت این شرکت تقدیر شده بود.

یکی از فعالان صنفی کارگری این منطقه در تماس با ایلنا گفت که در متن این بنر آمده است: «بهبود مستمر در هر سازمانی،تنها با مشارکت فعال کارکنان و در طی زمان رخ خواهد داد و هماره پیشرفت های فوق العاده از طریق همه کارکنان انجام می شود مارون نیز از این امر مستثنی نمی باشد.جامعه کارگری مارون قدردان مدیر عامل محترم است که در راستای عدالت اجتماعی و رضایت خانواده کارگری گام بر می دارند از این رو مراتب سپاس خود را از تلاش های گسترده و گرانبهای شما و همکاران ارجمندتان در خصوص افزایشات حقوقی تقدیر و تشکر می نماییم».

 نصب بنرهای اظهار رضایت جامعه کارگران پتروشیمی مارون از مدیریت این شرکت در حالی است که حدود پنج ماه از حادثه انفجار منجر به فوت شهرام محمدی می‌گذرد و از قرار معلوم هنوز علت اصلی این حادثه مشخص نشده است.

یادآور می‌شود مرحوم محمدی در حادثه‌ای که به تاریخ نهم تیر ماه سال جاری اتفاق افتاد براثر انفجار گاز هگزان دچار سوختگی شد و در نهایت براثر  این حادثه به تاریخ نوزدهم تیر ماه بر روی تخت بیمارستان «شهید چمران» تهران جان خود را از دست داد.

به گفته منابع ایلنا، مطابق مقررات اشتغال مناطق آزاد ویژه اقتصادی به کارگران اجازه تشکیل هیچ نهاد صنفی داده نشده است بنابراین برای جامعه کارگری  شرکت پتروشیمی مارون نصب بنر در تقدیر از مدیریت این شرکت جای ابهام و سوال دارد.

کارگران پتروشیمی مارون به ایلنا گفتند ما با علم به متفاوت بودن مقررات اشتغال مناطق آزاد و ویژه با مقررات قانون کار و این نکته که محل کارمان در محدوده مناطق آزاد و ویژه قرار دارد، احتمال می‌دهیم که شاید نصب این بنرها به علت نزدیک بودن زمان اجلاس مدیرعاملان منطقه آزاد در  مارون و بازدید رئیس اداره کار از پتروشیمی مارون بوده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز