خبرگزاری کار ایران

کارخانه «فولاد نورد ایوان» موقتا تعطیل شد/ بیکاری ۴۵ کارگر

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۲۶۵

در پی انجام تعمیراتی در کارخانه فولاد نورد ایوان، ۴۵ کارگر این واحد صنعتی موقتا بیکار شدند.

به گزارش ایلنا، مجتمع فولاد نورد ایوان در استان ایلام که در زمینه ساخت و تولید انواع میلگرد فعالیت دارد به دلیل آنچه از سوی کارفرما انجام تعمیرات «کوره» بعد از ۶ سال فعالیت عنوان می‌شود، موقتا تعطیل شده است و قرار است ۴۵ کارگر شاغل در این کارخانه برای دریافت مقرری بیمه بیکاری به اداره کار معرفی شوند.

کارگران این واحد صنعتی به ایلنا گفته‌اند؛ در حالی این کارخانه از فروردین ماه سال جاری تعطیل اعلام شده است که فاز دوم این کارخانه سال گذشته کلنگ زنی شده بود و قرار بوده با احداث این بخش جدید نیروی انسانی بیشتری جذب شوند.

طبق اظهارات منابع کارگری، مسئولان این کارخانه وعده داده‌اند تعطیلی این کارخانه موقتی است و کارگران بعد از انجام تعمیرات کوره که ممکن است بیش از سه ماه طول بکشد مجددا به کارشان باز می‌گردند. با این وجود کارگران از تعطیلی کارخانه نگرانند و معتقدند برای انجام تعمیر کوره کمتر از یک ماه زمان لازم است.

گفتنی است کارخانه فولاد نورد ایوان از سال ۱۳۷۸ با اعتبار اولیه ۶۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی این شهرستان در فاصله ۳۵ کیلومتری ایلام راه اندازی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز