خبرگزاری کار ایران

کار سخت در سپاهان با تلاش به نتیجه می‌رسد

ابراهیم‌زاده: هنوز می‌گویم داوری برابر پرسپولیس به ما ضربه زد/امیدوارم عالمه خاطره آرمناک را در اصفهان زنده کند

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۵۰۱

سرمربی سپاهان در مورد شرایط تیمش و دیدار با پرسپولیس صحبت کرد.

منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی دشوار و سطح بالایی را شاهد بودیم و طبق آنچه که در زمین دیدیم نسبت به دیدارهای قبل بازیکنان پیشرفت محسوسی داشتند و در کار تیمی به مراتب قوی‌تر ظاهر شده بودیم. مشکلی که در این میان خیلی اثرگذار بود غیبت چند مهره کلیدی ما بود که شاید اگر در زمین بودند شرایط متفاوتی را رقم می‌زدند. در هر صورت با کار بیشتر و تلاش بیشتر مشکلات رفع خواهد شد.

وی در مورد شرایط سپاهان و موقعیت خطرناکش در جدول گفت: شرایط سپاهان سخت است و موقعیتش هم خطرناک است ولی ما برای همین آمده‌ایم که شرایطی استاندارد فراهم کنیم و تیمی بسازیم که هم از نظر بازی و هم از نظر نتیجه در حد نام و اعتبار سپاهان ظاهر شود.

سرمربی سپاهان در مورد دلیل نتایج ضعیف سپاهان تا اینجای کار عنوان کرد: مسائل مختلفی مطرح شده است ولی آنچه به من مربوط می‌شود در حوزه فنی است و از این نظر می‌توانم بگویم در 2 سال اخیر تغییرات زیادی در سپاهان شاهد بودیم و این تغییرات گسترده وقتی یکباره و بدون زمینه‌سازی ایجاد می‌شود ممکن است مشکل‌ساز باشد. ما از نظر نفری مشکلی نداریم و بازیکنان خوب و با کیفیتی در اختیار داریم که می‌شود شرایط را با آنها بهتر کرد.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه سختی کار در سپاهان نسبت به تصوراتش پیش از آمدن به این تیم چگونه است، گفت: می‌دانستم کار سختی داریم و میزان سختی و راحتی یک کار را میزان تلاش ما مشخص می‌‌کند و با کار زیاد و سخت تلاش کردن می‌توان به هر چیزی رسید.

وی در مورد اعتراضات زیادی که از سوی سپاهانی‌ها به داور مسابقه می‌شد عنوان کرد: هنوز هم عقیده دارم داوری مسابقه در شرایط بازی تاثیرگذار بود. فرشاد احمدزاده باید از زمین مسابقه اخراج می‌شد و اگر این اتفاق می‌افتاد در شرایط بازی تاثیر زیادی ایجاد می‌شد. این بازیکن پاس گل دوم تیمش را هم داد و دیدید که چه تاثیری روی تیمش گذاشت. هر چه هست از این بازی و مسائل آن عبور کردیم و باید به فکر آینده باشیم.

سرمربی سپاهان در مورد درخشش ابراهیم عالمه در ترکیب تیم خاطرنشان کرد: از یک گلر با تجربه در سطح ملی همین انتظار را داریم که بتواند این چنین کم اشتباه و خوب ظاهر شود و امیدواریم در آینده هم این نقش را ایفا کند. امیدوارم عالمه بتواند خاطرات خوب آرمناک پطروسیان را در اصفهان تکرار کند.

ابراهیم‌زاده در مورد بازی با نفت تهران هم گفت: نفت تهران تیم خوبی است که هم جوانی در آن وجود دارد و هم تجربه. از وقتی هومن افاضلی عزیز مسئولیت این تیم را بر عهده گرفته است شرایط بهتری پیدا کرده و کار دشواری مقابل آنها داریم ولی به امید خدا می‌رویم برای برد و امیدوارم اتفاق خوبی برای ما رقم بخورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز