خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی جام حذفی فوتبال

صنعت نفت آبادان 1 - 2 استقلال تهران/ سلام شفر به فینال؛ تقدیم به قائدی

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۴۱۵

استقلال تهران در نیمه نهایی جام حذفی شاگردان فراز کمالوند را از پیش رو برداشت تا آبی‌ها به دیداری که وینفرد شفر قولش را داده بود، راه پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران که با غلبه بر ایرانجوان بوشهر به دور بعدی جام حذفی راه پیدا کرده بود امروز در بازی خارج از خانه از ساعت 14:45 برابر صنعت نفت آبادان قرار گرفت. برزیلی‌ها در ورزشگاه تختی آبادان از حمایت ویژه هواداران پرشورشان برخورددار بودند و فضایی برای تماشاگران استقلال در نظر گرفته نشده بود.

در این دیدار استقلال بازی را تهاجمی آغاز کرد و در نیمه اول توسط پژمان منتظری و داریوش شجاعیان البته اشتباه سوشا مکانی به دو گل رسید. نیمه اول با توجه به ضدحملات صنعت نفت با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم آبی‌ها کمتر برای حمله اقدام کردند و سعی داشتند نبض بازی را در دست داشته باشند که ارسال دقیق شادکام پریرا را در فرصت گلزنی قرار داد و دروازه مهدی رحمتی گشوده شد. صنعت نفت در این نیمه موقعیت‌های گلزنی بیشتری نسبت به حریف آبادانی داشت اما استقلال با به پایان رساندن این بازی در دقایق معمولی با نتیجه دو بر یک به دیداری رسید که وینفرد شفر به مهدی قائدی که مصدوم است، قولش را داده بود.

گزارش کامل این دیدار را در ادامه مشاهده می‌کنید:

داوران: علیرضا فغانی، رضا سخندان، رحیم شاهین و محمد ملکی داور / ناظر: ابراهیم میرزابیگی

اخطار:

کارت زرد: ابراهیم اسدی، آگوستو سزار و لوسیانو پریرا از صنعت نفت / میلاد زکی پور، بهنام برزای، داریوش شجاعیان، امید ابراهیمی و سیدمجید حسینی از استقلال

 

صنعت نفت آبادان:

سوشا مکانی، مرتضی اسدی، علی عبداله‌زاده، سعید لطفی، مسعود ابراهیم‌زاده، آگوستو سزار، مگنو باتیستا، کرار جاسم، محمد شادکام (میلاد جهانی، 83)، حسین ساکی(زبیر نیک نفس، 59) و‌  ‌لوسیانو پریرا

 

استقلال تهران: 

سید مهدی رحمتی، مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور جپارف(فرشید باقری، 62)، داریوش شجاعیان(خسرو حیدری، 90)، بهنام برزای(امید نورافکن، 82) و علی قربانی

 

گل‌ها:

صنعت نفت 0 - 1 استقلال / (پژمان منتظری، دقیقه 7): روی اشتباه سوشا مکانی و خروج ناموفق برای دفع توپ درون محوطه جریمه به پژمان منتظری رسید و او با یک ضربه در شلوغی اولین گل آبی‌ها را وارد دروازه حریف کرد.

صنعت نفت 0 - 2 استقلال / (داریوش شجاعیان، دقیقه 44): ارسال درون محوطه جریمه صنعت نفت را داریوش شجاعیان ابتدا با ضربه سر مهار کرد و با خروج دیرهنگام سوشا مکانی، هافبک استقلال با ضربه‌ای آرام توپ را از میان پاهای دروازه بان حریف عبور داد تا دومین گل آبی‌ها در این دیدار به ثمر برسد.

صنعت نفت 1 - 2 استقلال / (لوسیانو پریرا، دقیقه 61): سانتز بلند شادکام به سمت راست محوطه جریمه استقلال با ضربه پریرا از زاویه تقریبا بسته دروازه مهدی رحمتی را فرو ریخت.

 

دقایق حساس:

دقیقه 2: حرکت مگنو باتیستا از کناره‌ها ارسال بلند روی دروازه رحمتی را به دنبال داشت که با فاصله زیاد به اوت رفت.

دقیقه 3: ارسال دقیق کرار از نیمه صنعت نفت به شادکام رسید و شجاعیان با تنه فنی مانع از ادامه حرکت او شد؛ صحنه‌ای که بازیکنان صنعت نفت اعتقاد داشتند خطا صورت گرفته اما علیرضا فغانی دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 6: شوت سرور جپارف را مکانی راهی کرنر کرد. روی همین کرنر و روی یک رفت و برگشت دروازه صنعت نفت باز شد.

دقیقه 10: پریرا در این دقیقه روی حرکت خوب ساکی فرصت گلزنی داشت اما با تکل به موقع بازیکنان استقلال توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 16: ارسال خطرناک روی دروازه استقلال توسط مهدی رحمتی دفع شد.

دقیقه 17: روی پاسکاری و حضور پررنگ آبی‌ها در نیمه زمین حریف امید ابراهیمی این فرصت را داشت تا با پاسکاری بیشتر موقعیت خطرناک روی دروازه صنعت نفت ایجاد کند اما ضربه کم قدرت او در دستان مکانی قرار گرفت.

دقیقه 26: شوت مهاجم صنعت نفت دروازه مهدی رحمتی را گشود اما کمک داور این صحنه را آفساید اعلام کرد.

دقیقه 30: ارسال دقیق امید ابراهیمی می‌رفت که با ضربه اکروباتیک دروازه مکانی را باز شود اما حرکت مهاجم استقلال و برخورد به دروازه بان خطا اعلام شد.

دقیقه 40: ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه استقلال را کرار جاسم به سمت دروازه مهدی رحمتی فرستاد که با اختلاف اندک راهی اوت شد.

دقیقه 49: ضربه کم دقت زکی پور آرام از کنار دروازه مکانی تبدیل به ضربه دروازه شد.

دقیقه 51: سانتر پشت مدافعان استقلال توسط مگنو باتیستا با کنترل ناقص پریرا به اوت رفت.

دقیقه59: بهترین موقعیت صنعت نفت برای گلزنی روی پاس عرضی به سعید لطفی رسید؛ ضربه پرقدرت او از درون محوطه جریمه به بیرون رفت.

دقیقه 70: ضربه پرقدرت لوسیانو پریرار پس از جا گذاشتن مجید حسینی به چشمی برخورد کرد و بلوکه شد.

دقیقه 73: ارسال کرار با دفع ناقص به شکل خطرناکی توسط مهاجمان نفت می رفت که دروازه رحمتی را باز کند اما پژمان منتظری توپ را از روی خط دروازه دور کرد.

دقیقه 79: علی قربانی با ضربه سر توپ ارسالی شجاعیان را در اختیار بهنام برزای قرار داد اما او در چند قدمی دروازه توپ را به اوت زد.

90+4: مجید حسینی موقعیت خطرناک را از جلوی پای پریرا دور کرد تا استقلال با نتیجه دو بر یک کار را تمام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز