خبرگزاری کار ایران

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

تراکتورسازی 0 - 0 استقلال/ ترمز شفر را کشیدند؛ تحت تاثیر رکورد حسینی

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۷۰۰

استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر به تساوی بدون گل دست یافتند.

به گزارش ایلنا، در حساس‌ترین دیدار‌های هفته هجدهم لیگ برتر تراکتورسازی به مصاف استقلال رفت و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. عملکرد سیدحسین حسینی موفق بود و او با 90 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه‌اش رکورد بیشترین زمان گل نخوردن را شکست و به 788 دقیقه رساند. در طرف مقابل هم فرزین گروسیان خوش شانس بود که آبی‌ها قدر فرصت‌های خوب را نداستند و در گلزنی ناکام ماندند. استقلال پیش از تراکتور،‌ آبی‌ها مقابل صنعت نفت آبادان،‌ استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان به برتری رسیده بودند.

گزارش کامل این بازی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

داور: حسین زرگر          کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و بابک داروی

 

کارت زرد:-

کارت قرمز:-

 

ترکیب تراکتوسازی تبریز:

فرزین گروسیان،محمدرضا مهدی‌زاده،محمد نادری،محمد ایرانپوریان،رضا شربتی،مهدی مهدی‌پور،محمد ابراهیمی(83-محمد نوری)،احسان پهلوان،دانیال اسماعیلی‌فر، قائم اسلامی‌خواه،فرزاد حاتمی

 

ترکیب استقلال تهران:

حسین حسینی، پژمان منتظری، مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن، داریوش شجاعیان،  فرشید اسماعیلی(59- جابر انصاری)، محسن کریمی(77-خسرو حیدری) و علی قربانی

 

دقایق حساس:

دقیقه 02:اشتباه مدافعان استقلال باعث شد تراکتوری ها صاحب موقعیت شوند که شوت راه دور  احسان پهلوان را حسینی با واکنش مناسب خود برگشت داد.

دقیقه 03:علی قربانی توپ را با ضربه سر برای فرشید اسماعیلی کاشت اما شوت بی دقت این بازیکن از بالای دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.

دقیقه 08: ضربه کم جون امید ابراهیمی در میانه راه به علی قربانی رسید که شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه عبور کرد.

دقیقه 27: ارسال مهدی مهدی پور از روی ضربه ایستگاهی  را دانیال اسماعیلی فر با ضربه سر بی دقت خود به بیرون زد.

دقیقه 40: پاس بلند مجید حسینی را نورافکن با سینه برای علی قربانی کاشت، اما ضربه ناامیدکننده علی قربانی از بالای دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.

دقیقه 42: پاس در عمق برای محمد ابراهیمی این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه این بازیکن را حسینی با واکنش تماشایی خود برگشت داد.

دقیقه 44:وریا غفوری پس از عبور از چند بازیکن با پای چپ اقدام به شوتزنی کرد که ضربه این بازیکن با فاصله اندک از کنار دروازه فرزین گروسیان به بیرون رفت.

دقیقه 50: شوت از راه دور امید نورافکن را گروسیان به راحتی مهار کرد.

دقیقه 54: داریوش شجاعیان با یک حرکت خوب خودش را در موقعیت شوتزنی قرار داد و از گوشه محوطه ضربه اش را به سمت دروازه زد که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 62: پاس رو به عقب بازیکن استقلال را حسینی با دست کنترل کرد که در این صحنه زرگر خطای دو ضرب دروازه بان استقلال را گرفت اما تراکتوری ها از ین موقعیت بهره ای نبردند.

دقیقه 68:سانتر تند و تیز میلاد زکی پور با ضربه سر شجاعیان به شکل خطرناکی از کنار دروازه، راهی اوت شد.

دقیقه 70: ارسال خطرناکی محمد ابراهیمی با اشتباه حسینی به فرزاد حاتمی رسید اما این بازیکن نتوانست در برگشت دروازه استقلال را باز کند و ضربه اش پس از برخورد به حسینی به کرنر رفت.

دقیقه 71:خروج اشتباه حسینی روی ارسال کرنر باعث شد توپ به ایرانپوریان برسد که ضربه سر مدافع جلوکشیده تراکتور با بدشانسی محض به تیرک دروازه خورد و در ادامه مدافعان استقلال توپ را از محوطه جریمه دور کردند.

دقیقه 79: ضربه ایستگاهی برای استقلال را امید ابراهیمی از فاصله 40 متری به سمت دروازه تراکتورسازی زد که شوت سنگین این بازیکن را گروسیان به خوبی در آغوش گرفت.

دقیقه 80: ضربه دیدنی فرزاد حاتمی از پشت محوطه جریمه را حسینی با واکنش مناسب خود مهار کرد.

دقیقه 88: روی ارسال امید ابراهیمی مجید حسینی فرصت گلزنی داشت اما ضربه سر آرام حسینی را گروسیان در اختیار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز