خبرگزاری کار ایران

غیبت مشکوک آقای گزارشگر در تلویزیون؛ ممنوع التصویری صحت داشت؟

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۴۲۶

پیمان یوسفی حدود یک ماه است که در صدا و سیما تریبون ندارد.

به گزارش ایلنا، «امیدواریم یه روزی شرایط حضور خانواده‌های ایرانی در ورزشگاه‌ها فراهم بشه.» این جمله‌ای بود که پیمان یوسفی در گزارش بازی ایران و سوریه و بعد از حضور زنان سوری در ورزشگاه آزادی به زبان آورد و درست یک روز بعد، خبر ممنوع‌التصویر شدن او به دلیل به زبان آوردن همین جمله در رسانه‌ها منتشر شد.

خبری که دهان به دهان چرخید و خیلی زود در صدر اخبار حاشیه‌ای فوتبال قرار گرفت. البته چند روز بعد از آن علی ضیا مجری برنامه فرمول یک با پخش ویدئویی کوتاه از پیمان یوسفی که به تبریک روز تولد آرش برهانی توسط یوسفی اختصاص داشت، نشان داد که این گزارشگر ممنوع‌التصویر نیست و به زودی اجرا و گزارش برنامه‌های ورزشی را از سر خواهد گرفت.

چند روز بعد هم مرتضی میرباقری معاون رییس سازمان صدا و سیما در مصاحبه‎ای خبر ممنوع‌التصویر شدن یوسفی را تکذیب کرد و گفت: «پیمان یوسفی ممنوع‌التصویر نشده است. با این حال ما به دوستان مجری توصیه کرده‌ایم بر اساس مصالح ملی و برنامه‌ای که در آن کار می‌کنند، اظهارنظر کنند. وقتی ما به کسی تریبون می‌دهیم، آن شخص مأموریت معینی دارد و اگر بدون کار کارشناسی نکته‌ای را بیان کند، در نظر نمی‌گیرد که این حرف چه عواقب و هزینه‌ای را برای شبکه، برنامه و خودش ایجاد می‌کند.»

با این حال پس از گذشت یک ماه از بازی ایران و سوریه، هنوز خبری از پیمان یوسفی در برنامه‌های ورزشی صدا و سیما نیست و در این مدت اجرای تمام برنامه‌های فوتبال برتر را جواد خیابانی بر عهده داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز