خبرگزاری کار ایران

رحمانی: درگیری صادقی و حاتمی جزیی بود / من هم در زمین دعوا می‌کنم!

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۱۷۸

هافبک پیکان تهران معتقد است درگیری دو بازیکن در جریان اردوی این تیم جزیی بود.

به گزارش ایلنا، بختیار رحمانی پس از تساوی برابر ذوب آهن در پاسخ به این سوال که چرا عملکرد مهاجمان این تیم به گلزنی تبدیل نشد، گفت: مرتضی آقاخان خیلی نمایش خوبی دارد، امروز هم چند موقعیت داشت اما با بدشانسی تبدیل به گل نشد. هفته سوم است و رفته رفته بهتر خواهیم شد تا حداقل در زمین خودمان به تیم حریف گل بزنیم.

مجید جلالی، سرمربی پیکان تهران در پایان بازی برابر ذوب آهن از عملکرد رحمانی تمجید کرد، بختیار دراین باره اظهار داشت: از کادرفنی خیلی ممنونم که به هر نحوی به من و به تیم کمک می‌کنند. امروز در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و مقابل پارس جم هم دو پنالتی ما را نگرفتند. تیم خوبی داریم و امیدوارم در هفته‌های آینده حداقل در زمین خودمان امتیاز ندهیم.

رحمانی درباره درگیری دو بازیکن سابق استقلال در حاشیه اردوی این تیم عنوان کرد: این دو بازیکن با هم دوست هستند. من هم در زمین با دو سه نفر دعوا می‌کنم. دیروز در هتل جر و بحثی بین این دو بازیکن به دلیل همان درگیری سال گذشته اتفاق افتاد. چنین چیزی نیست که چاقو کشی شده باشد. یک درگیری جزیی بود و تمام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز