خبرگزاری کار ایران

ژنرال و بختیار دوباره به هم رسیدند

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۰۳۳

سرمربی ذوب‌آهن امروز با هافبک محبوب خود دیدار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب‌آهن امروز در تهران میهمان پیکان خواهد بود و تقابل هافبک تیم میزبان با قلعه‌نویی از نکات جذاب این دیدار است.

بختیار رحمانی، هافبک با تجربه که در فصل نقل و انتقالات به پیکان پیوست مورد علاقه امیر قلعه‌نویی است و سرمربی ذوبی‌ها در چند مقطع اعتقاد خود به این بازیکن را نشان داده است.

زمانی که قلعه‌نویی هدایت استقلال را بر عهده داشت تلاش زیادی کرد تا رحمانی را از فولاد به جمع نفرات خود اضافه کند که موفق به جلب رضایت باشگاه نشد.

در مقطع بعدی قلعه‌نویی زمانی که به عنوان سرمربی تراکتورسازی منصوب شد، رحمانی به عنوان سرباز در این تیم شاغل بود و یک نیم فصل سابقه همکاری پیدا کردند.

در پایان فصل سربازی رحمانی تمام شد و با وجود تلاش‌های زیادی قلعه‌نویی این بازیکن راضی به ماندن نشده و راه استقلال تهران را در پیش گرفت.

بختیار در استقلال دوران خوبی نداشت و خیلی زود به فولاد برگشت و فصل گذشته را در این تیم به پایان برد ولی اعلام کرد قصد ماندن ندارد و می‌خواهد به سایر پیشنهاداتش فکر کند.

با وجود اینکه قلعه‌نویی برای ذوب‌آهن هم به رحمانی پیشنهاد همکاری داد، این بازیکن ترجیح داد به پیکان برود و شاگرد جلالی شود.

حال در هفته سوم رقابت‌ها ذوب‌آهن و پیکان به مصاف هم می‌روندو هافبک مورد علاقه قلعه‌نویی مقابل او بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز