خبرگزاری کار ایران

حمله بی رحمانه به رکوردها؛

پرسپولیس 4 _ 0 پدیده؛ قرمز، قوی، مقتدر، قاطع و قهرمان!

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۲۱۶

پرسپولیس تهران پیش از برگزاری جشن قهرمانی به برتری 4 بر صفر مقابل پدیده دست یافت تا فصل رویایی خود که با رکوردزنی های پیاپی همراه بود را با قهرمانی به پایان برساند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر و در حالی که قهرمانی خود را پیش از این مسجل کرده بود، از ساعت 17:45 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده مشهد بود. شاگردان برانکو ایوانکوویچ با اختلاف امتیازی مطمئن بالاتر از استقلال تهران و تراکتورسازی پس از پیروزی برابر ماشین سازی تبریز در هفته بیست و هشتم قهرمانی خود را مسجل کردند و امروز پس از بازی با پدیده جشن قهرمانی خود را برگزار کردند.

داوران: شاهین حاج بابایی – رحیم شاهین – ایوب غلامزاده – حسن اکرمی – ناظر: عبود سنگاشکن

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، محمد انصاری(46 محسن ربیع خواه)، سیدجلال حسینی، صادق محرمی، حسین ماهینی، وحید امیری(75 شهاب کرمی)، سامان نریمان جهان(58 فرشاد احمدزاده)، کمال کامیابی نیا، علی علیپور و مهدی طارمی

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

پرسپولیس 4 _ 0 پدیده؛ قرمز، قوی، مقتدر، قاطع و قهرمان!

ترکیب پدیده:

مجتبی روشنگر، وارزدات هارویان، محسن حسین مرادمند، محمدرضا ناصحی، حسن جعفری، محسن یوسفی، میلاد کمندانی، معین عباسیان(61 مرتضی منصوری)، حسین زامهران(61 یونس شاکری)، اکبر ایمانی و حسین مهربان(76 کریم احمدی)

سرمربی: رضا مهاجری

پرسپولیس 4 _ 0 پدیده؛ قرمز، قوی، مقتدر، قاطع و قهرمان!

شرح بازی :

در این دیدار که در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی برگزار شد و برای هر دو تیم کاملا تشریفاتی بود، تیم مهمان در همان دقیقه اول می توانست به گل برتری دست پیدا کند که سیدجلال حسینی با تکلی عالی توپ را از روی خط دروازه دفع کرد.تیم پدیده که نمایش خوبی در نیمه اول داشت بازهم می توانست دروازه سرخ ها را با خطر جدی مواجه کند اما مدافعان پرسپولیس اجازه این کار را ندادند.

در دقیقه ۱۶ این بازی مهدی طارمی در بهترین موقعیت خود با دروازه بان حریف تک به تک شد که ضربه را به بدن دروازه بان زد. طارمی شش دقیقه بعد دوباره در همین موقعیت قرار گرفت اما بازهم این فرصت را از دست داد.

در دقایق پایانی نیمه اول طارمی بازهم می توانست دروازه حریف را با خطر مواجه کند اما تعلل او باعث شد این فرصت هم از دست برود. در یک دقیقه مانده به پایان بازی طارمی پشت محوطه جریمه بازهم صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در یک دقیقه وقت اضافه ای که داور گرفته بود تیم پدیده صاحب یک موقعیت خوب شد که شوت دیدنی اکبر ایمانی از پشت محوطه جریمه به تیر افقی دروازه پرسپولیس برخورد کرد و به بیرون رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم پرسپولیس بهتر از نیمه اول کار کرد و در شرایطی که تماشاگرانش هم فضای هیجانی را در ورزشگاه آزادی ایجاد کرده بودند موفق شد در طول ۲۰ دقیقه سه بار دروازه پدیده را باز کند.

ابتدا در دقیقه ۵۰ کمال کامیابی نیا ضربه برگشتی مهدی طارمی که به تیر دروازه برخورد کرده بود را با ضربه سر به گل تبدیل کرد. در دقیقه ۵۸ علی علیپور این بار توپ فرشاد احمدزاده که به بدن مدافع پدیده خورده بود را درون دروازه فرستاد تا خیال سرخ ها راحت شود. اما این پایان کار نبود و مهدی طارمی در دقیقه ۷۰ از زوایه بسته برای سومین بار دروازه حریف مشهدی را باز کرد.

درحالی که تماشاگران منتظر پایان بازی بودند فرشاد احمدزاده در دقیقه ۸۹ پاس عالی سروش رفیعی گل چهارم را به ثمر رساند.

شرح گل ها:

پرسپولیس یک/ پدیده مشهد صفر( دقیقه 50): ارسال کرنر روی دروازه پدیده را مهدی طارمی با ضربه سر به تیرک افقی کوبید و در برگشت به کمال کامیابی نیا رسید و او با یک ضربه سر دقیق اولین گل پرسپولیس در این بازی را به ثمر رساند.

پرسپولیس 4 _ 0 پدیده؛ قرمز، قوی، مقتدر، قاطع و قهرمان!

پرسپولیس دو/ پدیده مشهد صفر(دقیقه 68): روی شروع مجدد خوب بیرانوند توپ پشت محوطه جریمه پدیده فرود امد و با حرکت نماشی احمدزاده توپ به علیپور رسید و او با یک ضربه بقل پا توپ را وارد دروازه پدیده کرد.

پرسپولیس سه/ پدیده مشهد صفر(دقیقه70): دو دقیقه پس از گل علیپور، روی پاس امیری به درون محوطه جریمه مهدی طارمی صاحب موقعیت شد و ضربه دقیق او کافی بود تا سرخپوشان به سومین گل در این دیدار برسند.

پرسپولیس 4 _ 0 پدیده؛ قرمز، قوی، مقتدر، قاطع و قهرمان!

پرسپولیس چهار/ پدیده صفر(دقیقه 90): با اشتباه مدافعان توپ به سرخپوشان رسید و موقعیت خطرناک به سروش رفیعی رسید تا گل چهارم را او به ثمر برساند اما با رفیعی، احمدزاده صاحب موقعیت گلزنی شد. ضربه احمدزاده ابتدا توسط دروازبان پدیده دفع شد اما در برگشت او با ضربه سر موفق به گلزنی شد.

دقایق حساس:

دقیقه 1: حسین زامهران روی اشتباه مدافعان پرسپولیس با بیرانوند تک به تک شد و دروازبان پرسپولیسی ها را هم جا گذاشت اما ضربه او را کاپیتان حسینی از روی خط دروازه دغع کرد تا جدی ترین موقعیت گلزنی تا به این دقیقه برای شاگردان مهاجری تبدیل به گل نشود.

دقیقه 7: با پاس دقیق درون محوطه جریمه باز هم موقعیت خطرناک برای پدیده شکل گرفت که ضربه زمینی مهاجم پدیده را بیرانوند دفع کرد.

دقیقه 16: مهدی طارمی با عبور از مدافعان پدیده خود را در موقعیت تک به تک با دروازبان پدیده قرار داد اما با واکنشی زیبا روشنگر مانع از گلزنی طارمی شد.

دقیقه 23: طارمی برای دومین بار در موقعیت مسلم گلزنی قرار گرفت اما تکل زیبای مرادمند مانع از گلزنی مهاجم پرسپولیس شد.

پرسپولیس 4 _ 0 پدیده؛ قرمز، قوی، مقتدر، قاطع و قهرمان!

دقیقه 25: ارسال بلند حسین ماهینی را مهدی طارمی به قصد ضربه آکروباتیک به توپ هجوم برد که البته ضربه اش به صورت سروش برخورد کرد و هیچ ثمری برای سرخپوشان نداشت.

پرسپولیس 4 _ 0 پدیده؛ قرمز، قوی، مقتدر، قاطع و قهرمان!

دقیقه 32: سامان نریمان جهان تا پشت محوطه جریمه پدیده پیش رفت و ضربه پرقدرت او با خاتلاف کمی از دروازه میهمان به بیرون رفت.

دقیقه 44: پاس به پشت محوطه جریمه به طارمی رسید و ضربه بی دقت او با اختلاف از بالای دروازه به اوت  رفت.
دقیقه 45: شوت دقیق و پرقدرت اکبر ایمانی در آخرین دقیقه نیمه اول با خوش شانسی بیرانوند همراه شد و به تیرک افقی برخورد وبلوکه شد.

دقیقه 52: ضربه دقیق و زیبای رفیعی به صورت خطرناکی درون چارچوب قرار نگرفت و نزدیک به تیرک افقی به اوت رفت.

دقیقه 63: ارسال پشت مدافعان به مهدی طارمی رسید و در همین لحظه دروازبان پدیده از دروازه بیرون آمد، طارمی با یک چرخش روشنگر را جا گذشات اما ضربه او از پشت محوطه جریمه از کنار دروازه رهی اوت شد.

حواشی:
پرسپولیسی ها پس از 9 سال به ناکامی خود پایان داده و 3هفته زودتر از موعد مقرر به قهرمانی در لیگ شانزدهم دست یافته اند.
پرسپولیس در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی خود را برگزار خواهد کرد و هواداران در این جشن حضور پرشوری خواهند داشت.

محسن مسلمان در ترکیب امروز به دلیل محرومیت حضور نخواهد داشت و سرخپوشان هافبک طراح خود را د اختیار نخواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز