خبرگزاری کار ایران

غیبت خطیبی در نشست مطبوعاتی بازی با استقلال

حسین خطیبی: بعد از 20 سال در آزادی بازی می‌کنیم

حسین خطیبی گفت: امسال دو هدف داریم. اول اینکه تک رقمی لیگ را تمام کنیم و دوم اینکه بتوانیم بازی‌های تماشاگر پسندی را ارائه دهیم. ما به دنبال فوتبال زیبا هستیم.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با استقلال شرکت نکرد و به جای او برادرش در این جلسه حاضر شد. مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی مدعی شد که تیمش بعد از ۲۰ سال دوباره در ورزشگاه آزادی بازی خواهد کرد.

حسین خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال گفت: «از اینکه رسول خطیبی نتوانست به این نشست برسد عذرخواهی می‌کنم. نتوانستیم ساعت پرواز او را تغییر دهیم. پرواز ما ساعت ۳ بود و گفتیم نشست خبری ساعت ۵ باشد که موافقت نشد و برای همین رسول به نشست خبری نرسید. ماشین سازی بعد از بیست سال در آزادی بازی می‌کند. این تیم قدمت زیادی دارد ولی بیست سال در عرصه لیگ برتر نبود. تیم خوبی داریم و بازیکنان خوبی در اختیار داریم. جا دارد از شهردار تبریز و سهرابی مدیرعامل تیممان تشکر کنم. ما قبل از فصل خیلی خوب برنامه‌ریزی کردیم و بازی‌ها را هم خوب شروع کردیم و به جز بازی با تراکتور که اولین باخت ما بود، در سایر بازی‌ها خوب بودیم. در مقابل تراکتور هم ۱۰ نفره شدیم. ما بازی‌های تدارکاتی‌ای در این مدت تعطیلی داشتیم و تیممان سرحال است. همه زحمت کشیدند و آسیب دیدگی‌ای هم نداشتیم و به جز حامد پاکدل که محروم است، سایر نفرات را داریم. امسال دو هدف داریم. اول اینکه تک رقمی لیگ را تمام کنیم و دوم اینکه بتوانیم بازی‌های تماشاگر پسندی را ارائه دهیم. ما به دنبال فوتبال زیبا هستیم.»

مربی ماشین‌سازی اضافه کرد: «ما همیشه از داوران حمایت کرده‌ایم و برای آن‌ها احترام قائلیم ولی در این چهار بازی ما خیلی از داوری ضرر کرده‌ایم. طبق کارشناسی ۹۰ ما ۴ امتیازمان سوخته و دو گل سالم‌مان به اشتباه مردود اعلام شده است. ما به داوران احترام می‌گذاریم و دوست داریم فردا گروه داوری‌مان خوب کار کنند و تحت تاثیر جو نباشند. بازی استقلال و پرسپولیس هفته بعد است و داوران تحت تاثیر آن قرار نگیرند تا ما بیشتر از این ضرر کنیم. ما هیچ وقت نمی‌گوییم داوران به نفع ما سوت بزنند. فقط حق را به حقدار بدهند. ما دوست نداریم هیچ تیمی از داوری ضرر کند.»

او درباره استقلال گفت: «استقلال تیم خوبی است که بازیکنان خوبی دارد. منصوریان مربی قدرتمند و بزرگی است و همیشه تیم‌های او قدرتی و فیزیکی بازی می‌کنند. ما آن‌ها را آنالیز کرده‌ایم و فردا مطمئنا هر دو تیم با هدف برد وارد زمین می‌شوند. فردا بازی زیبایی را خواهیم دید.»

خطیبی در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا درباره جدایی رافخائی و دقیقی گفت: «برای این دو بازیکن آرزوی موفقیت می‌کنم. بهتر است درباره آنها مدیریت باشگاه پاسخگو باشند و امیدوارم هر جا هستند موفق باشند. ما از این دو نفر در این مدت راضی بودیم. فسخ قرارداد آنها به باشگاه ربط دارد و امیدوارم هرجا هستند موفق باشند.»

 

 

 

کد خبر : ۴۰۹۶۸۰