خبرگزاری کار ایران

کارلوس بازهم اولتیماتوم داد؛

استعفای کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران!

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد برگه استعفای خود را تقدیم کفاشیان خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، به نظر می‌رسد کارد به استخوان کارلوس کی‌روش رسیده چراکه پس از تماشای دیدار پرسپولیس و فولاد در ورزشگاه آزادی به خبرنگاران گفت که استعفای خود را فردا به کفاشیان تقدیم می‌کند.

کی‌روش که این روزها به شدت از کمبودهای فوتبال ایران و بخصوص وضعیت کمپ تیم‌‌های ملی شاکی است اعلام کرد که استعفای خود را به تاریخ 11 اردیبهشت‌ماه آماده کرده و در اختیار رئیس فدراسیون فوتبال قرار خواهد داد تا کار کفاشیان در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال پیچیده‌تر نشود.

جالب اینجاست که پیش از این عنوان شده بود ولی به دلیل بیماری از هدایت تیم ملی ایران کنار خواهد کشید ولی حالا بحث‌های ناتمام وی با اطرافیان کفاشیان و همچنین وضعیت نامناسب کمپ تیم ملی و البته لباس‌های تیم ملی باعث شده موضوع کناره‌گیری کارلوس کی‌روش جدی‌تر از گذشته به نظر برسد.

با این حال باید تا فردا صبر کنیم و نتیجه کار را ببینیم. آیا این کار کارلوس، کفاشیان را شوکه خواهد کرد یا باز هم تهدیدی بیش نیست برای بهبود شرایط حاکم بر تیم ملی!

البته به نظر می‌رسد کی‌روش بابت عدم دعوتش به جلسه فدراسیون‌نشین‌ها با دبیر کل فیفا هم حسابی از کفاشیان و اطرافیان وی بخصوص عباس ترابیان عصبانی است!

کد خبر : ۳۴۶۴۷۳