خبرگزاری کار ایران

دور برگشت لیگ برتر والیبال؛

پیروزی قاطعانه بانک‌سرمایه مقابل پیکان/ اکبری صدر را به کارخانه داد

تیم والیبال بانک سرمایه باز هم موفق شد پیکان پیمان اکبری را از پیش رو بردارد تا به صدر جدول لیگ برتر برسد.

به گزارش ایلنا، در ادامه دور برگشت لیگ برتر والیبال تیم بانک سرمایه به مصاف پیکان رفت که موفق شد با نتیجه 3 بر یک حریف خود را از پیش رو بردارد و به صدر جدول رقابت‌های لیگ تکیه بزند.

در این دیدار شاگردان مصطفی کارخانه در ست‌های نخست، سوم و چهارم و با نتایج 25 بر 20- 25بر 21 و 25 بر 18 موفق شد پیکان را شکست دهد و تنها در ست دوم شاگردان اکبری 25 بر 22 موفق به پیروزی شدند.

مصطفی کارخانه در ابتدای این دیدار شهرام محمودی، محمد موسوی، عادل غلامی، علیرضا مباشری، فرهاد نظری افشار، لوکاس ژیگادلو  و فرهاد ظریف را به عنوان ترکیب آغاز کننده تیم بانک سرمایه به میدان فرستاد.

تیم پیکان نیز با مسعود غلامی، سامان فائزی، فرهاد قائمی، والریو ورمیگلیو، مجتبی میرزا جانپور، رضا صفایی و مهدی مرندی به مصاف بانک سرمایه رفت و در ابتدای ست نخست سامان فائزی از ناحیه انگشت دست مصدوم شد و جای خود را به مهرداد شیبانی داد.

مسعود ذوقی و محسن ترابی داوران اول و دوم این دیدار بودند. همچنین امیدوار حاتمی رییس کمیته داوران و سعید درخشنده رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال، ناظران این مسابقه حساس بودند.

این دیدار به مدت دو ساعت و شش دقیقه طول کشید و بیش از هزار تماشاگر داشت. همچنین این مسابقه سه کارت زرد و قرمز داشت که عباس برقی مربی بانک سرمایه و ورمیلگیو بازیکن پیکان به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفتند و فرهاد قائمی نیز به دلیل کری خوانی کارت قرمز از داور نخست دریافت کرد.

دیدار دو تیم پیکان و بانک‌سرمایه با جدال لفظی بازیکنان دو تیم همراه بود و در پایان مسابقه این جدال‌ها به درگیری فیزیکی کشیده شد.

با این پیروزی بانک‌سرمایه 33 امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد و پیکان هم با 30 امتیاز جایگاه دوم را در اختیار دارد.

نتایج کامل بازی‌های برگزار شده عصر امروز به این شرح است:

پیکان یک - بانک سرمایه 3

شهرداری ارومیه 3 - ثامن‌الحجج مشهد صفر

آرمان اردکان 3 - آلومینیوم المهدی صفر

شهرداری تبریز 3 - گوهر کویر زاهدان صفر

کاله مازندران یک - متین ورامین 3

جواهری گنبد 3 - سایپا 2

کد خبر : ۳۳۳۵۸۳