خبرگزاری کار ایران

کمیته‌انضباطی اعلام کرد؛

تعلیق 6 ماهه محرومیت تارتار / مربیان آلومینیوم و خونه‌به‌خونه محروم شدند

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۳۹۲

کمیته انضباطی رای‌های خود را درباره تیم‌های مختلف صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون‌فوتبال، پس از درخواست، مهدی تاتار، سرمربی راه‌آهن مبنی بر رفع محرومیت،  کمیته‌انضباطی، پس از بررسی پرونده وی و باتوجه به پرداخت جریمه‌نقدی و سپری‌کردن یک جلسه محرومیت، به استناد ماده 59 آیین‌نامه انضباطی ضمن موافقت یک جلسه از محرومیت باقی‌مانده تارتار  از تاریخ 22 /7 /94 برای مدت 6 ماه با تعلیق مواجه و وی مجاز به همراهی تیم خود است. پیش از این تارتار به 2 جلسه محرومیت و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده بود.

محرومیت برای مربی تیم پاس‌همدان

دیدار دو تیم فوتبال پاس‌همدان و مس رفسنجان از سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال روز 13 مهرماه برگزار شد و از سوی سید نوید گلبوبی، مربی تیم پاس‌همدان تخلفاتی مبنی بر اعتراض مکرر به داوری که منجر به اخراجش شد، رخ داد. این مربی طبق بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت برای مربیان آلومینیوم و خونه به خونه

مسابقه دو تیم خونه به خونه بابل و آلومینیوم هرمزگان از لیگ دسته اول برگزار شد که به دلیل تخلف تماشاگران تیم خونه به خونه بابل، این تیم طبق ماده 79 به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین کمیته‌انضباطی اعلام کرد با توجه به تخلفات از سوی تماشاگران این تیم در بازی فجرسپاسی و همچنین مقابل آلومینیوم‌هرمزگان، در صورت تکرار در بازی آتی بدون‌شک مسابقات بعدی تیم خونه‌به‌خونه بابل بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

عبداله زنده‌دل، مربی تیم آلومینیوم‌هرمزگان به دلیل رفتار زننده و اهانت به داور بازی طبق بند‌های 4 و 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به مدت 2 جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. محمدرضا مولایی، مربی تیم خونه‌به‌خونه نیز به دلیل ورود به رختکن و درگیری با مربیان تیم مقابل به توبیخ کتبی محکوم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز