خبرگزاری کار ایران

رای عجیب کمیته انضباطی فوتبال؛

بازیکن فرانکفورت یک جلسه از همراهی سپاهان محروم شد

asdasd
کد خبر : ۳۰۴۵۲۳

کمیته انضباطی فوتبال جدیدترین آرای خود را اعلام کرد که در آن، احسان‌حاج صفی که اخیرا به تیم فرانکفورت آلمان پیوسته یک جلسه از همراهی تیم سپاهان محروم شد.

به گزارش ایلنا، دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر فوتبال برگزار شد و از سوی احسان حاج صفی تخلفاتی مبنی بر اهانت به کمک داور رخ داد.

براین اساس وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی طبق بند 4 ماده 66 آیین نامه انضباطی محکوم شد.

این درحالی است که حاج‌صفی اخیرا با قراردادی 2 ساله راهی تیم اف. اس. وی فرانکفورت آلمان شده است.

جریمه نقدی تیم خیبرخرم آباد به دلیل تخلف تماشاگران
دیدار دو تیم خیبر خرم آباد و مس رفسنجان از سری رقابت های لیگ دسته اول برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم خیبر خرم آباد تخلفاتی مبنی بر فحاشی و پرتاب اشیا به داخل زمین صورت گرفت. براین اساس این تیم به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین به دلیل تخلف فرزاد بهادری، بازیکن تیم خیبر خرم آباد مبنی بر درگیری با بازیکن تیم مقابل، وی دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

جریمه تیم خونه به خونه بابل

مسابقه دو تیم خونه به خونه بابل و فجر شهید سپاسی از سری رقابت های لیگ دسته اول برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم خونه به خونه بابل تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیا و سنگ به داخل زمین رخ داد. تیم خونه به خونه بابل به دلیل تخلف تماشاگرانش به مبلغ 20 میلیون ریال طبق ماده 79 آیین نامه انضباطی محکوم شد.

محرومیت مدیرعامل شهرداری اردبیل تا اطلاع ثانوی

مسابقه دو تیم شهرداری اردبیل و گیتی پسند اصفهان از سری رقابت های لیگ دسته اول برگزار شد و از سوی شهرام علیپور مدیر عامل باشگاه شهرداری اردبیل، تخلفاتی صورت گرفت. وی تا اطلاع ثانوی از حضور در تمامی مسابقات محروم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز