خبرگزاری کار ایران

منظور دایی را از درآوردن بازی نمی‌فهمم؛

آشتیانی: حرمت"هادی" را نگه نداشتند/ پرسپولیس جز طارمی گلزن تمام عیار ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۱۰۲

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از رفتار کاپیتان این تیم در دیدار با صبای قم گفت: باید حرمت هادی نوروزی نگه می‌داشتند.

ابراهیم آشتیانی درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پرسپولیس به عقیده من مقابل صبا خوب کار کرد و نسبت به اول فصل که ناامید کننده بود نمایش بهتری داشت و مقابل صبا بازی قابل قبولی داشت اما در کار گلزنی ناموفق بود.

وی افزود: پرسپولیس جز طارمی کسی را که چارچوب را خوب بشناسد ندارد. وقتی با سیستم 4-2-3-1 بازی می‌کنند آن 4 نفر جلویی باید گلزن حرفه ای باشند. پرسپولیس خوب بازی می کند و موقعیت به دست می آورد اما تمام کننده ندارند و فقط طارمی خوب گل می‌زند. ضمن اینکه پرسپولیس به یک هافبک طراح هم نیاز دارد.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: نمی‌دانم منظور علی دایی از اینکه گفته می‌خواستند بازی را برای پرسپولیس دربیاورند چه بوده است و فکر نمی‌کنم چنین چیزی باشد. صبا در نیمه اول با پرسپولیس پایاپای بازی کرد و نیمه دوم چون جلو بود رو به دفاع مطلق آورد و دل به ضد حملات بسته بود. اگر یک تیم بخواهد 45 دقیقه دفاع کند سخت است و وقتی فشار روی دفاع زیاد باشد ممکن است بازیکنان اشتباه کنند و گل بخورند. گلی که صبا خورد به خاطر ناهماهنگی بازیکنانش بود و طارمی خیلی راحت با پشت سر گل زد چون به او فضا دادند و راحت گل زد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد رفتار ناشایست علیرضا نورمحمدی در برخورد با قاسم دهنوی اظهار داشت: الان خیلی وقت است که در فوتبال ایران این رفتار و الفاظ هست و متاسفانه در همه تیم ها هم وجود دارد. پرسپولیس چون هوادار دارد بازیکنان باید خیلی مراقب رفتارشان باشند چون رفتار آنها بدآموزی دارد. به هر حال تماشاگران زیادی پای تلویزیون هستند و بازیکنان باید مراقب باشند. نورمحمدی همیشه خونسرد است و نمی‌دانم تحت چه شرایطی آن رفتار را داشت. البته هر شرایطی هم باشد بازیکن نباید کنترل‌اش را از دست بدهد. نورمحمدی کاپیتان پرسپولیس بود و در روزی که برای پرسپولیس خیلی قابل احترام بود، به احترام هادی نوروزی باید خیلی بامتانت رفتار می‌کردند و می بردند نه اینکه وارد حاشیه شوند.

آشتیانی در پایان گفت: فکر می کنم پرسپولیس از بحران خارج می شود. پرسپولیس در نیم فصل باید یک هافبک طراح و یک مهاجم تمام کننده بگیرد. پرسپولیس خیلی موقعیت به دست می‌آورد اما نمی‌توانند گل بزنند چون جز طارمی تمام کننده تمام عیار ندارد و همین مسئله مشکل ساز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز