خبرگزاری کار ایران

بغض را در چشم‌های پسرش می‌بینم؛

اولادی: مسئولان‌پرسپولیس خانواده نوروزی را رها نکنند/ مرگ هادی بدترین اتفاق زندگی‌ام بود

مهاجم سابق پرسپولیس گفت: خبر فوت هادی نوروزی بسیار وحشتناک و عذاب‌آور بود.

مهرداد اولادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: درگذشت هادی نوروزی خیلی تلخ و ناگهانی بود. من ساعت 8 صبح فهمیدم و سریع خودم را به بیمارستان رساندم. خبر بسیار وحشتناک و عذاب‌آور بود و وظیفه‌مان بود این چند روزه کنار خانواده هادی باشیم و در مراسم شرکت کنیم چون دوست و هم تیمی ما بود.

وی افزود: این مراسم‌ها تمام می‌شود اما مسئولان پرسپولیس باید به فکر خانواده هادی باشند. آنها را رها نکنند و خانواده هادی را تحت پوشش بگیرند تا در رفاه باشند. اگر خود هادی زنده بود همین کار را می‌کرد. لحظات خیلی سختی است و وقتی پسر گل هادی را می‌بینم بغض را در چشم‌هایش می‌بینم.

وی ادامه داد: خبر فوت هادی بدترین اتفاق زندگی‌ام بود و خیلی عذاب‌آور است. خدا به خانواده هادی صبر بدهد. ما چند روزی کنارشان هستیم اما خانواده‌اش یک عمر عذاب می‌کشند و درد بزرگی را تحمل می‌کنند. خانواده هادی ما را در این درد شریک بدانند.

مهاجم سابق پرسپولیس اظهار داشت: هادی کاپیتان پرسپولیس بود و هم از نظر فنی و هم اخلاقی مهره خوبی برای تیم بود که فیکس بازی می‌کرد. پرسپولیس قطعا با فقدان هادی به مشکل می‌خورد چون هم از نظر روحی و هم فنی روی تیم خیلی تاثیرگذار بود. پرسپولیس کاپیتانش را از دست داده و بازیکنان تیم باید تمرکز کنند تا آینده تیم را بسازند اما قطعا با عدم حضور هادی به مشکل می‌خورند.

اولادی در پایان گفت: من در پرسپولیس‌قائمشهر هم با هادی همبازی بودم و در یک بازی در لیگ‌استان با تیم بابل یا ساری بازی داشتیم که بازی رفت من7گل زدم و به هادی گفتم مطمئن هستم گل‌های بازی برگشت را تو می‌زنی که هادی بازی برگشت5گل زد و خاطره جالبی شد. در پرسپولیس‌تهران هم خاطرات زیادی با هم داشتیم.

کد خبر : ۳۱۰۰۵۹