خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در جلسه ستاد تسهیل سرمایه گذاری و رفع موانع تولید

بهره مندی 783 واحد تولیدی ازتسهیلات بسته رونق تولید

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۹۵۵

تا کنون 783 واحد تولیدی مازندران از تسهیلات بسته رونق تولید بهره مند شدند و در این زمینه مازندران رتبه اول کشور را داراست.

ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در جلسه ستاد تسهیل سرمایه گذاری و رفع موانع تولید استان، رونق تولید و کاهش بیکاری را از دغدغه های جدی مسئولین نظام خواند و گفت: تا کنون 783 واحد تولیدی مازندران از تسهیلات بسته رونق تولید بهره مند شدند و در این زمینه مازندران رتبه اول کشور را داراست.

وی افزود: از این تعداد واحد های تولیدی 220 واحد در حوزه صنعت و 563 واحد در حوزه کشاورزی هستند.

مقام عالی دولت در استان، یاد آور شد: در پرداخت تسهیلات رونق تولید، بانک کشاورزی با پرداخت تسهیلات به 455 واحد تولیدی رتبه اول، بانک ملی با 80 واحد تولیدی دوم و بانک ملت با 69 واحد تولیدی رتبه سوم را در استان دارا هستند.

ربیع فلاح تاکید کرد: با توجه به سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید همه باید تلاش کنند تا واحدهای تولیدی با مشکل روبرو نشوند.

قابل ذکر است، در این جلسه مسائل و مشکلات شرکت لبنیاتی گلا، شرکت کارخانجات روغن نباتی کشت و صنعت شمال، شرکت فرآورده های گوشتی سینه سرخ سوادکوه، شرکت شیر سحرگاهان، شرکت بهگوشت بابل و شرکت شاد شیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی گرفته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز