خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران خبر داد:

استخدام جدید در سه دستگاه اجرایی مازندران

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور ۵۰ نفر برای ۳ دستگاه اجرایی استان جذب و مشغول به کار خواهند شد.

به گزارش ایلنا از ساری، احمد مظفری، افزود: ثبت نام برای شرکت در این آزمون برای داوطلبان از روز دوشنبه ۲۸ تیرماه در سایت سازمان سنجش کشور آغاز شده است و تا روز یکشنبه سه مرداد به صورت اینترنتی ادامه خواهد داشت.

مظفری اظهار کرد: در این آزمون، یک کار‌شناس امور مالی و یک کار‌شناس فناوری اطلاعات برای سازمان تعزیرات حکومتی استان و نه کار‌شناس حقوقی برای شهرهای ساری، محمود آباد، چالوس، نکا، فریدونکنار، عباس آباد، جویبار و کلاردشت پذیرفته خواهند شد.

مظفری، افزود: برای اداره کل دامپزشکی مازندران در این آزمون نیز دو کار‌شناس امور اداری برای ساری و می‌اندورود، دو حسابدار برای ساری، یک دامپزشک برای نکا، هشت کار‌شناس پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دامی برای شهرهای آمل، بابل، بابلسر، رامسر، ساری، محمودآباد، نور و نوشهر، نه کاردان دامپزشکی برای شهرهای بابل، بابلسر، چالوس، ساری، عباس آباد، فریدونکنار، کلاردشت، گلوگاه، محمود آباد، دو کار‌شناس آزمایشگاه غذا و دارو و بهداشتی برای ساری، شش کار‌شناس بهداشت دام و فرآورده‌های دامی برای شهرهای بهشهر، جویبار، چالوس، ساری، سوادکوه و گلوگاه و یک کار‌شناس تحلیلگر سیستم برای ساری پذیرفته خواهند شد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان، در ادامه به تشریح جزییات استخدام نیرو در سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان پرداخت و گفت: در این سازمان نیز یک نفر کاردان اقدامات تامینی و تربیتی برای آمل، شش پزشک عمومی برای ساری، آمل، بابل، بهشهر و نوشهر، یک کار‌شناس مراقبت امور تامینی و تربیتی برای آمل، یک کار‌شناس تقریر نویس برای ساری و یک کاردان شبکه برای ساری پذیرفته می‌شوند.

وی اظهار کرد: داوطلبان برای اطلاع دقیق از شرایط ثبت نام، رشته‌های مورد نیاز و مدارک موردنیاز ثبت نام می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان، با اشاره به اینکه سوالات آزمون استخدامی در دو بخش عمومی و تخصصی بر اساس خوشه‌های شغلی طرح خواهد شد گفت: بر اساس اعلام سازمان سنجش کارت آزمون از روز سه شنبه ۱۶ شهریورماه ۹۵ توزیع و آزمون در روز جمعه، ۱۹ شهریورماه برگزار می‌شود.

مظفری بیان کرد: بر اساس اعلام سازمان سنجش، دفتر چه آزمون استخدامی در رشته‌های علوم پزشکی نیز از روز پنج شنبه ۳۱ تیر از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

کد خبر : ۳۹۲۱۸۶