خبرگزاری کار ایران

بازدید نماینده جنجالی پارلمان ایتالیا از غرفه ایران درنمایشگاه بلونیا

یکی از نمایندگان جنجالی پارلمان ایتالیا از غرفه موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران که به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه کتاب بلونیا شرکت نموده است بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته سالوینی نماینده جنجالی پارلمان ایتالیا از غرفه ایران در نمایشگاه کتاب بلوینا بازدید کرد. حضور وی در همه مناسبت‌ها همواره با اتفاقات خاص همراه است. سالوینی  با حضور خارجی‌ها در ایتالیا موافق نیست و همین امر موجب انتقادات زیاد مردمی از وی شده است. بیش از ٤٠ خبرنگار و عکاس روزنامه‌ها و رسانه‌های معروف ایتالیا از حضور او در غرفه ایران گزارش تهیه و تصویر برداری کردند.

سالوینی از کیفیت کتاب‌ها و نحوه چیدمان غرفه ایران تمجید کرد و  به تورق کتاب‌های عرضه شده در غرفه ایران پرداخت و در خصوص کتا‌ب‌ها و عناوین عرضه شده با مسئولان غرفه ایران گفت و گو کرد.

تعدادی از روزنامه‌ها ازجمله روزنامه پر تیراژ "لاریپابلیکا" تصویری از این بازدید را در صفحه اول خود به چاپ رساند.

ایران در پنجاه و سومین دوره‌ی نمایشگاه کتاب بلونیا حضوری فعال دارد. این نمایشگاه امروز 19 فروردین ماه به کار خود پایان خواهد داد. بازدیدکنندگان و بسیاری از خبرنگاران رسانه‌های مختلف از غرفه ایران بازدید و از چیدمان و تنوع کتاب‌های عرضه شده در غرفه ایران تمجید کردند.

کد خبر : ۳۵۹۴۴۶