خبرگزاری کار ایران

سکوت رسانه ملی در برابر شایعه استعفای محمد سرافراز

شنیده‌ها از استعفای رییس رسانه ملی حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ شنیده‌های متواتر از استعفای محمد سرافراز (رییس رسانه ملی) حکایت دارد.

براساس شنیده‌های خبرنگار ما؛ درکنار جدی‌تر شدن شایعه کناری‌گیری مدیر رسانه ملی؛ خبر انتصاب غلامعلی علی حداد عادل به سمت ریاست سازمان صداوسیما نیز شدت گرفته است.

گرچه صحت و سقم و دلایل  این استعفای احتمالی نامشخص است اما بازهم شنیده می‌شود؛ رئیس فعلی سازمان صداوسیما به دلیل ماجرای شهرزاد میرقلی خان تحت فشار قرار گرفته است.

میرقلی خان بازرس ویژه سرافراز بود که به تازگی به عمان مهاجرت کرده و مطالب و عکس‌هایی مغایر با شئون اسلامی را منتشر کرده است.

اما دیگر دلیلی که برای استعفای محمد سرافراز عنوان می‌شود؛ با جانشینی حسن خجسته به‌جای محمد سرافراز مرتبط شده است. گویا مسایل مالی صداوسیما و ناکافی بودن بودجه سازمان و برخی اختلافات بر سر بودجه میان دولت و سازمان صداوسیماست. از همین رو سرافراز تصمیم گرفته صندلی ریاست این سازمان را به معاون سابق سازمان واگذار کند.

حسن خجسته؛ معاون سابق سازمان صداوسیما در امور صدا، نایب رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه (ABU) در سال ۲۰۰۷ و معاون نظارت و برنامه ریزی صداوسیماست.

تا این لحظه روابط عمومی سازمان صداوسیما حاضر به پاسخگویی قطعی در این موضوع نشده و هیچیک از این اخبار را تایید یا تکذیب نکرده است.

کد خبر : ۳۵۱۴۱۱