خبرگزاری کار ایران

طلایی از شورای شهر تهران استعفا داد

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۹۱۶

در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران نایب رئیس شورای شهر از عضویت در این شورا استعفا داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی طلایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دوره قبل شورایاران به صورت محله‌ای گزارش‌ می‌دادند، اما قرار شد این کار به صورت هفتگی انجام شود؛ گفت: دیروز ظهر به ما اطلاع دادند که اداره مصوبات شورا حضور هفتگی شورایاری‌ها را حذف و مقرر کرده، این اقدام هر 15 روز یک بار انجام شود.

وی ادامه داد: امروز قرار بود؛ شورایاران منطقه یک در جلسه حضور یابند و ما برای این کار از یک هفته قبل اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و هیچ توجیهی در این زمینه پذیرفته نیست که دیروز ظهر به ما اعلام کنند شورایاران در جلسه حضور نداشته باشند.

طلایی با اشاره به مکاتبات روز گذشته خود با رئیس شورای شهر تهران اظهار کرد: امروز منتظر بودم که چمران پاسخ مکاتبات من را بدهد که چنین اقدامی صورت نگرفت لذا نتیجه گرفتم که نیازی به حضور من در شورای شهر نیست.

نایب رئیس شورای شهر تصریح کرد: من در اعتراض به نحوه برخورد رئیس شورا با شورایاری‌ها استعفا می‌دهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای ورود به مجلس دارد، گفت: هیچ برنامه‌ای برای کاندیداتوری و ورود به مجلس شورای اسلامی ندارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز