خبرگزاری کار ایران

جزییات فروش اینترنتی بلیط جشنواره فیلم فجر؛

جزییات فروش اینترنتی بلیط جشنواره فیلم فجر اعلام شد

پیش فروش بلیط فیلم‌های جشنواره فیلم فجر از روز سه شنبه آغاز خواهد شد و دانشجویان می‌توانند بلیط هر سری از آثار مورد نظر خود را در بخش‌های مختلف با تخفیف پیش خرید کنند.

به گزارش ایلنا، بلیت‌فروشی اینترنتی فیلم‌های حاضر در جشنواره از روز سه‌شنبه (۲۹ دی) در ۱۴ سینما و در سه گروه‌بندی آغاز خواهد شد.

در گروه نخست علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت اینترنتی با مراجعه به سایت www. fajrticket. ir برای تماشای آثار موردنظر خود در پردیس آزادی، پردیس کورش، جوان، پردیس زندگی، فرهنگ، پردیس چارسو، اریکه ایرانیان، استقلال، ماندانا و موزه سینما اقدام کنند.

قیمت بلیت‌ برای هر سری (بلیط ۱۱ فیلم) ۸۸۰ هزار ریال خواهد بود. همچنین دانشجویان می‌توانند با تخفیف با پرداخت ۷۷۰ هزار ریال، سری ۱۱ تایی بلیت‌های مورد نظر خود را تهیه کنند.

همچنین قیمت بلیت‌ گیشه در سینماهای یاد شده برای هر فیلم ۱۰ هزار تومان است.

در گروه دوم و در پردیس راگا، پردیس کیان و پرشین کرج علاقه‎مندان با مراجعه به سامانه اینترنتی خرید بلیط فیلم‌های حاضر در جشنواره و پرداخت ۶۶۰ هزار ریال می‌توانند هر سری از بلیط‌های جشنواره شامل ۱۱ فیلم را تهیه کنند. همچنین دانشجویان نیز با تخفیف و پرداخت هزینه ۵۵۰ هزار ریال می‌توانند هر سری از بلیط‌های جشنواره را دریافت کنند. قیمت بلیط به ازای هر فیلم در گیشه نیز ۸۰ هزار ریال تعیین شده است.

علاقه‌مندان به حضور در پردیس ملت به عنوان کاخ مردمی نیز می‌توانند با پرداخت دو میلیون ریال به ازای هر سری بلیت شامل ۱۱ فیلم، علاوه بر تماشای فیلم، از برنامه‌های ویژه این بخش همچون فرش قرمز آثار سینمایی بهره‌مند شوند.

همچنین قیمت بلیت هر سری از فیلم‌های مستند ۴۴۰ هزار ریال است و دانشجویان می‌توانند با بهره‌مندی از تخفیف و پرداخت ۳۳۰ هزار ریال برای هر سری، بلیت آثار بخش مسابقه مستند را تهیه کنند.

قیمت هر سری فیلم‌های مسابقه هنر و تجربه شامل ۱۱ اثر حاضر در این بخش نیز ۸۸۰ هزار ریال است. دانشجویان با پرداخت ۷۷۰ هزار ریال می‌توانند بلیت‌های این بخش را پیش خرید کنند.

نحوه نمایش فیلم «یتیم‌خانه» که در بخش خارج از مسابقه قرار دارد متعاقبا از طریق ارتباطات و اطلاع‌رسانی جشنواره اعلام خواهد شد. همچنین فیلم‌های اول حاضر در بخش سودای سیمرغ در آراء مردمی داوری می‌شوند.

فیلم‌های حاضر در بخش‌های مختلف جشنواره بدین شرح هستند:

سودای سیمرغ ۱: آبنبات چوبی، اژد‌ها وارد می‌شود، امکان می‌نا، به دنیا آمدن، دختر، زاپاس، عادت نمی‌کنیم، لانتوری، مالاریا، نفس، هفت ماهگی، ابد و یک روز، ایستاده در غبار.

سودای سیمرغ۲: آخرین بار کی سحر رو دیدی؟، بادیگارد، بارکد، ‌دلبری، خشم و هیاهو، رسوایی۲، سیانور، کفش‌هایم کو؟، نقطه کور، نیمه شب اتفاق افتاد، وارونگی

نگاه نو: ابد و یک روز (شرکت در سودای سیمرغ)، برادرم خسرو، جشن تولد، خماری، لاک قرمز، من (شرکت در سودای سیمرغ)، ایستاده در غبار (شرکت در سودای سیمرغ)، پل خواب، خانه‌ای در خیابان چهل و یکم، گیتا، متولد ۶۵.

مسابقه هنر و تجربه: اینجا کسی نمی‌می‌رد، تمرینی برای اجرا، سگ و دیوانه عاشق، قیچی، ممیرو، یک شهروند معمولی، برداشت دوم از قضیه اول، چهارشنبه، سینما نیمکت، گاهی، نیمرخ‌ها.

مستند: A ۱۵۷، آزادی، اهالی خیابان یکطرفه، خوان بی‌خان، خاطرات خانه متروک، رویاهای دم صبح، زمناکو، فصل هرس، کارنامه بنیاد کندی، مجتبی، همراه با فرات.

 سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری ۱۲ تا ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۳۸۹۲۰