خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه قالی شویان در گفتگو با ایلنا:

شستشوی قالی ۲۰ درصد گران شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۹۴۱

در صورتی که مشتری خدمات دیگری نظیر رفوگری، لکه برداری و غیره نیز داشته باشد بر اساس قرارداد این خدمات به صورت توافقی محاسبه می‌شود.

رییس اتحادیه قالی شویان از افزایش ۲۰ درصدی نرخ شستشوی قالی خبر داد.

حمید محمدی کمسرخ، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص تغییر نرخ شستشوی انواع قالی اظهار داشت: بهای شستشوی قالی نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در حال حاضر نرخ شستشوی هر متر مربع فرش ماشینی ۳۵۰۰ تومان، موکت پرزدار ۱۶۰۰ تومان، موکت معمولی ۱۲۵۰ تومان، فرش دستباف معمولی ۶ هزار تومان، فرش دستباف کاشان و اردکان ۶۵۰۰ تومان و نرخ شستشوی هر متر مربع فرش گل ابریشم تبریز و غیره ۹۷۰۰ تومان است.

محمدی تصریح کرد: همچنین در صورتی که مشتری خدمات دیگری نظیر رفوگری، لکه برداری و غیره نیز داشته باشد بر اساس قرارداد این خدمات به صورت توافقی محاسبه می‌شود.

وی گفت: اتحادیه قالی شویان تنها در تهران ۳۰۰ عضو پروانه دار دارد که مجوز فعالیت دارند البته قالی شویان غیرمجاز نیز به وفور در ایام پایانی سال اقدام به پخش تراکت می‌کنند که در صورت وارد شدن خسارت بر قالی‌ها پاسخگونیستند و بهتر است مردم با کسب اطمینان از مجاز بودن قالی شویی قالی‌های خود را به آن‌ها بسپارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز