خبرگزاری کار ایران

نعمتی در گفت‌وگو با ایلنا:

هیچ‌گونه محدودیتی در مسیر ملاقات مردمی مجلس اعمال نخواهد شد / مراجعات مردمی به پارلمان طبق روال گذشته درحال انجام است

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۶۷۰

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ضمن تکذیب اخبار مربوط به اعمال محدودیت در انجام ملاقات‌‌های مردمی با نمایندگان گفت: هیچ طرحی که بخواهد محدودکننده ارتباط مردم با نمایندگان مجلس باشد، نه مسموع است و نه در کشور قابلیت اجرایی دارد.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به انتشار خبرهایی درباره اعمال محدودیت در ملاقات‌های مردمی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیچ‌گونه محدودیتی در مسیر ملاقات‌های مردمی اعمال نخواهد شد.

او گفت: از آن‌جا که نظام ما یک نظام مردم‌سالار دینی است و مردم بیشترین ارتباط را با مسئولان دارند که در این راستا از عالیترین رتبه که مقام معظم رهبری باشند، این ملاقات‌ها و دیدار‌ها را چه به‌صورت خصوصی و چه به‌صورت عمومی با مردم دارند و تا پایین‌ترین مسئولان نیز همواره با مردم در ارتباط هستند.

همه مسئولان خود را مکلف به ارتباط با مردم می‌دانند

سخنگوی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران خود را موظف و مکلف به ارتباط با مردم می‌دانند و هیچ قوه‌ای از قوای سه‌گانه از این مسئله مستنثی نیست و این درحالی است که قوه مقننه به‌عنوان مردمی‌ترین قوه جایگاهی ویژه در این بحث دارد.

تعمیرات ساختمان مجلس پس از حمله داعش به اتمام رسیده است

نماینده تهران در مجلس دهم یادآور شد: به هرحال باتوجه به آسیب‌ها و خللی که درپی حمله کوردلانه تروریست‌های تکفیری ملحد به خانه ملت ایجاد شده بود، نیاز بود که تعمیرات انجام شود که در این مدت این تعمیرات انجام شد و به پایان رسید.

همه ملاقات‌های مردمی طبق روال گذشته درحال انجام است

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم برقراری ارتباط مستمر مسئولان و مردم تصریح کرد: از امروز همه ملاقات‌های مردمی طبق روال گذشته درحال انجام است و هیچ موضوعی نمی‌تواند مانع ارتباط مردم با مسئولان نظام به‌ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد.

طرحی که محدودکننده ارتباط مردم با نمایندگان مجلس باشد، نه مسموع است و نه قابل اجرا

او در واکنش به پرسشی درباره اظهارنظر یکی دیگر از اعضای هیات رییسه مجلس درباره ارائه طرحی جدید برای اعمال محدودیت در ملاقات‌های مردمی گفت: به هر حال اگر قرار به اعمال تغییری در مسیر ملاقات‌های مردمی باشد، طبیعتاً این تغییر باید در راستای تسهیل و بهتر شدن انجام ارتباط مسئولان با مردم باشد.

نعمتی در پایان تصریح کرد: در غیر این صورت هیچ طرحی که بخواهد محدودکننده ارتباط مردم با نمایندگان مجلس باشد، نه مسموع است و نه در کشور قابلیت اجرایی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز