خبرگزاری کار ایران

پارسایی به ایلنا خبر داد:

برگزاری جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید به‌منظور تبادل‌نظر درباره کابینه دوازدهم/ تشکیل کمیته تعامل برای رایزنی با مسئولان دولتی

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۳۷۰

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه مجمع عمومی این فراکسیون به‌منظور دریافت نظرات اعضاء درمورد نحوه تعامل با دولت و چگونگی تشکیل کابینه دوازدهم خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به تلاش فراکسیون امید برای تعامل هرچه بیشتر با دولت اعلام کرد: باتوجه به این‌که فراکسیون امید در جریان انتخابات با انسجام کامل در کنار آقای روحانی و دولت بوده، قصد داریم با حضوری فعال در راستای منافع ملی و عملی شدن مطالبات ۲۴ میلیون رای‌دهنده رییس‌جمهور منتخب، اقدام کنیم.

او گفت: در این راستا علاوه بر تشکیل کمیته تعامل ۵ نفره فراکسیون امید، رایزنی‌ با مسئولان دولتی را در دستور کار قرار دادیم.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین از برگزاری جلسه مجمع عمومی این فراکسیون خبر داد و گفت: بر این اساس، جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید صبح روز یکشنبه، ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه و پیش از آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

پارسایی خاطرنشان کرد: در این جلسه قرار است درباره نحوه تعامل و همکاری با دولت بحث و تبادل‌نظر کنیم و همچنین نظر اعضای فراکسیون امید را در این راستا دریافت کنیم تا از طریق کمیته تعامل ۵ نفره فراکسیون در جلساتی که با اعضای دولت و آقای روحانی خواهیم داشت، انتقال دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز