خبرگزاری کار ایران

توییت جالب کارگردان «فارنهایت ۱۱ سپتامبر»؛

فلین باید می‌گفت رسما به ایران اعلام می‌کنم، به وکیل نیاز دارم

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۹۰۰

مایکل مور مستند‌ساز معروف آمریکایی در توییتر خود استعفای مایکل فلین را به سخره گرفت و با استفاده از جملات خود او در مورد ایران که گفته بود «رسما به ایران اعلام می‌کنم که این کشور را تحت نظر داریم » نوشت: او باید رسما به ایران اعلام می‌کرد که به وکیل نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، مایکل‌مور کارگردان و مستندساز معروف آمریکایی که در ایران به مستند «فارنهایت ۱۱ سپتامبر» معروف است، در صفحه شخصی خود در توییتر به خبر استعفای مایکل فلین مشاور امنیت ملی ترامپ واکنش جالبی نشان داد.

او با استفاده از جمله مایکل فلین در مورد ایران که چندی پیش در پی آخرین آزمایش موشکی کشورمان گفته بود: «من رسما به ایران اطلاع می‌دهم که ایران را تحت نظر قرار داده‌ایم»  به کنایه نوشت:

«مایکل فلین: من رسما به ایران اطلاع می‌دهم که به یک وکیل خوب نیاز دارم»

فلین باید می‌گفت رسما به ایران اعلام می‌کنم، به وکیل نیاز دارم

به گزارش روزنامه «ایندیپندنت» مایکل مور در پی استعفای فلین گفته بود ترامپ رییس جمهور آمریکا باید به دلیل اتفاقاتی که برای مشاور امنیت ملی‌اش افتاده دستگیر می‌شد.

به گزارش ایلنا فلین نیمه شب روز دوشنبه بعد از اینکه اعلام شد او دیگر مقام‌های دولت به ویژه معاون رییس‌جمهور را درباره تماسش با سفیر روسیه گمراه کرده است، استعفا داد.

فلین مذاکره‌اش را با سفیر روسیه درباره برداشتن تحریم‌های اوباما علیه این کشور به دلیل دخالت این کشور در انتخابات ریاست جمهوری رد کرده است. گزارش‌ها در هفته گذشته حاکی از آن است که رونوشت این مکالمه در سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا نشان می‌دهد که تحریم‌ها در واقع مورد بحث قرار گرفته‌اند و روز دوشنبه نیز واشنگتن پست گزارش داد که تحریم‌ها در واقع محور این مکالمات بوده است.

مقامات حقوقی و اطلاعاتی از اینکه فلین موضوع اخاذی روس‌ها قرار بگیرد می‌ترسیدند؛ چرا که او دیگران را درباره این مکالمات گمراه کرده بود.

فلین در پی این استعفا روز گذشته گفته بود متاسفانه به دلیل سرعت بالای حوادث من سهوا معاون رییس‌جمهور و دیگران را به طور ناقص در جریان امور و گفت‌وگوی تلفنی‌ام قرار دادم. من عمیقا از این مساله از رییس‌جمهور و معاون رییس‌جمهور عذرخواهی می‌کنم  و از آنها تقاضا دارم که من را ببخشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز