خبرگزاری کار ایران

پالیزدار:

مرتضوی می‌گفت از بالاترین مراجع، دستور کتبی دارم

پالیزدار گفت: پشتوانه‌هایی که مرتضوی فکر می‌کرد مورد حمایتش قرار می‌دهند قطعا از پشت سرش برداشته شده است

به گزارش خبرنگار ایلنا، پالیزدار در پایان آخرین جلسه رسیدگی به پرونده تخلف در سازمان تامین اجتماعی با حضور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: مرتضوی در جلسات ابتدایی دادسرا به مدت زیادی عنوان می‌کرد که از بالاترین مراجع نظام دستور کتبی دارم و در مورد هر اقدامی که کردم ابایی از برخورد هیچ کس ندارم ولی امروز در جلسه دادگاه مثل اسفند بالا و پایین می‌پرید.

او افزود: احساس کردم که مرتضوی دروغ می‌گفت و ایشان اگر آن پشتوانه را داشت آنقدر بالا و پایین نمی‌پرید و به هر ترتیب پشتوانه‌هایی که فکر می‌کرد مورد حمایتش قرار می‌دهند قطعا از پشت سرش برداشته شده است.

پالیزدار گفت: ایشان در جلسه به قاضی می‌گفت با این موضع‌گیری که از شما دیدم رأی صادر شده است و دیگر من محکومم و متهم نیستم و خود این را از برخوردی که قاضی با وی داشت اذعان کرد و خیلی خوشحالم و اگر از ابتدا هم می‌دانستم که رأی دادگاه منتهی به هیچ می‌شود، باز هم دنبال این مساله می‌بودم چرا که باید در تاریخ ثبت می‌شد که اگر کسی علیه ظلمی شکایت کند باید تا انتها آن را پیگیری ‌کند.

وی ادامه داد: با وجود درد قلب در دادگاه حضور پیدا کردم و در انتهای جلسه قاضی گفت که یک هفته مهلت می‌دهد تا طرفین دفاعیات مکتوب خود را ارائه دهند و هفته بعد رأی انشاء و ابلاغ می‌شود.

کد خبر : ۴۰۷۸۲۹