خبرگزاری کار ایران

ترک‌همدانی به ایلنا خبر داد؛

ختم رسیدگی به پرونده مرتضوی در تامین اجتماعی/ صدور حکم در مهلت قانونی

وکیل شکات در پرونده تامین اجتماعی گفت: با مدیریت خوب ریاست دادگاه، امروز آخرین جلسه دادگاه و ختم رسیدگی به این پرونده اعلام شد.

مصطفی ترک همدانی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اعلام خبر پایان جلسه دادگاه رسیدگی به تخلفات سعید مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد: با مدیریت خوب ریاست دادگاه امروز آخرین جلسه دادگاه و ختم رسیدگی به این پرونده اعلام شد و بر اساس اعلام قاضی رسیدگی‌کننده به پرونده، ظرف مهلت قانونی حکم صادر می‌شود.

وکیل شکات در پرونده تامین اجتماعی افزود: بر همین اساس طرفین یک هفته فرصت دارند تا آخرین لوایح دفاعی خود را به دادگاه ارائه دهند.

ترک‌همدانی با اشاره به اینکه امروز آخرین دفاعیات از مرتضوی هم اخذ شد، گفت: تنها اختلاف‌نظر ما با ریاست دادگاه علیرغم گزارش خوب کارشناس دادگستری در مورد تطبیق عنوان مجرمانه با اعمال ارتکابی متهم بود.

وکیل شکات در پرونده تامین اجتماعی یادآور شد: در همین رابطه ما برداشت پول دولت و اموال دولتی را برای متهم در نظر داشتیم اما دادگاه به عنوان تصرف غیرقانونی این را به وی تفهیم اتهام کرد.

او با ابراز رضایت از آخرین جلسه رسیدگی به این پرونده گفت: با توجه به اینکه جلسه دادگاه غیرعلنی بود از بیان جزئیات بیشتر در این مورد معذورم.

کد خبر : ۴۰۷۷۶۱