خبرگزاری کار ایران

ظریف در نشست مشترک با چاووش‌اغلو:

برای گسترش همکاری دو کشور نیاز به رایزنی بیشتر داریم

وزیر امور خارجه کشورمان در نشست خبری مشترک امروز خود که با حضور وزیر امور خارجه ترکیه برگزار شد، گفت: در زمینه رفع برخی موانع موجود بر سر گسترش روابط، نیاز به گفت‌وگوها و همکاری‌های بیشتر داریم.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایلنا، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در نشست خبری مشترک امروز خود با مولود چاوش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه با اشاره وجود زمینه‌های مشترک میان دو کشور، گفت: در زمینه رفع برخی موانع موجود در مسیر گسترش روابط دو کشور، نیاز به گفت‌وگوها و همکاری‌های بیشتر داریم که بر این اساس باید بیش از پیش با یکدگیر مذاکره و رایزنی‌ انجام دهیم.

او با اشاره به صحبت‌های همتای ترک خود درخصوص گسترش روابط دو کشور، تاکید کرد: باتوجه به زمینه‌های مختلفی که وجود دارد، باید این حقیقت را مدنظر قرار دهیم که باید برای تقویت روابط دو کشور، گفت‌وگوها و رایزنی‌های میان دو کشور را افزایش دهیم.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با بیان اینکه همکاری‌های تهران و آنکارا در زمینه‌های مختلفی همچون برق، گاز، انرژی، با رفع برخی موانع گسترش خواهد یافت، تاکید کرد که همکاری‌ خود با ترکیه را در زمینه‌های مختلف گسترش می‌دهیم.

کد خبر : ۳۹۹۸۸۰