خبرگزاری کار ایران

گزارش یک ترور؛

آخرین اخبار از ترور مسئولان کرمانشاه +تصاویر

در جریان حمله به نماینده و مسئولان کرمانشاه، یک مسئول محلی و راننده فرماندار به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، بعد از ظهر امروز در حالی خبر ترور فرماندار اصلاح طلب دولت روحانب منتشر شد که گفته می‌شد، حشمت‌الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی هم به همراه فرماندار در این ماجرا آسیب دیده است. فلاحت پیشه از اعضای موثر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم است و سال‌هاست به عنوان استاد سیاست خارجی ارتباط نزدیکی با رسانه‌های این حوزه دارد.

انجام عمل فرماندار دالاهو

دقایقی بعد احمد صفری به ایلنا گفت که وضعیت سلامت فلاحت‌پیشه مساعد است.  فرماندار دالاهو نیز دو گلوله خورده است و هم‌اکنون به بیمارستان منتقل شده و در اتاق عمل حضور دارد که گویا حال ایشان نیز وخیم است.

پیگیری‌های خبرنگار ایلنا نشان داد سیدفرزاد افضلی مدیرکل شیلات استان کرمانشاه  دو گلوله خورده است و در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه بستری است.

حشمت‌الله فلاحت پیشه دقایقی بعد از انتشار خبر در گفت و گو با صداوسیما اعلام کرد که دو جوان  در این حادثه شهید شدند. 

ساعتی بعد یک شاهد عینی اسامی شهدای این حادثه را به ایلنا اعلام کرد و گفت در این حمله، نیک‌عزم رییس دامپزشکی شهرستان دالاهو و فرزند شهید نیک‌عزم و کرمی راننده فرماندار دالاهو به شهادت رسیدند. 

همچنین فرامرز اکبری فرماندار دالاهو، سیدفرزاد افضلی مدیر کل شیلات و جاسم بختیاری همراه فلاحت پیشه در این حادثه زخمی شده‌اند.

آسیب مدیرکل شیلات از ناحیه پا/ آسیب فرماندار دالاهو از ناحیه لگن

در این حادثه افضلی مدیرکل شیلات استان از ناحیه مچ و پاشنه پا آسیب دیده است. فرماندار شهرستان دالاهو از ناحیه لگن مورد اصابت گلوله قرار گرفته که جراحت او شدیدتر از سایرین ارزیابی می‌شود.

سید‌فرزاد افضلی مدیر کل شیلات کرمانشاه و فرامرز اکبری فرماندار دالاهو با هلی‌کوپتر به بیمارستان امام رضا کرمانشاه انتقال داده شده‌اند.

کرمانشاهکرمانشاهکرمانشاهکرمانشاهکرمانشاه

کد خبر : ۳۸۸۹۲۴