خبرگزاری کار ایران

یک فعال اصلاح‌طلب در گفت و گو با ایلنا:

برای نجات کرمانشاه اختلافات را کنار بگذاریم/ علت عقب ماندگی کرمانشاه نبود وحدت بین گروه‌های سیاسی است

asdasd
کد خبر : ۳۸۷۹۴۳

یک فعال سیاسی اصلاح طلب در استان کرمانشاه گفت: برای نجات کرمانشاه در این برهه از زمان باید اختلافات را کنار بگذاریم.

مطاعی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه،ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور که البته به علت تاخیر، گلایه مردم کرمانشاه را به همراه دارد نکته ای که نباید از آن غافل شد آن است که در این سفر سیاسیون استان باید اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشته و همه با هم با یک صدای واحد در پی احقاق مطالبات  به حق  مردم کرمانشاه باشند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: اختلاف نظرها امری طبیعی است که نباید منجر به تضعیف منافع کلان استان شود .متاسفانه عده ای تنها در پی منافع شخصی و گروهی خود هستند؛ عده ای دیگر هم اصلاح امور را تنها درپایبندی به آرمان سیاسی و جناح خود می بینند و از اصول تعریف شده جناح سیاسی خود، به هیچ عنوان عدول نمی‌کنند در حالیکه اداره مملکت تنها با یک تفکر، امکان پذیر نیست.

مطاعی تاکید کرد: انتظار می‌رود نخبگان سیاسی درباره منافع کلان استان اختلاف‌ها را کنار گذاشته و دلسوزانه به فکر توسعه استان باشند، متاسفانه در این استان سیاسیون به جای رقابت، با هم درگیر هستند به طوریکه اختلاف سلیقه‌ها بیشتر به دشمنی شبیه است و همین مسئله باعث عقب افتادن استان می شود.

این فعال اصلاح‌طلب‌گفت: سفر دکتر روحانی به کرمانشاه می‌تواند آغازی‌برای همدلی جناح‌های سیاسی استان باشد به شرطی که منفعت خواهی‌های شخصی و حفظ منافع فردی، رسیدن به قدرت و یا ماندن بر مسند قدرت، جای خود را به همدلی و پیگیری مصرانه مطالبات مردم استان بدهد و فضا را به سمت و سوی مشاجرات بی‌حاصل پیش نبریم که این نشان از تفرقه و شکاف بیش از اندازه در بین فعالان سیاسی استان است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: نکته‌ای که سیاسیون استان نباید از آن غافل شوند این است که در حضور رئیس جمهوری باید اختلاف سلیقه‌ها کنارگذاشته شود و همه با هم در پی احقاق خواسته‌های به حق مردم کرمانشاه  همصدا باشند.

وی در پایان گفت: علت عقب ماندن کرمانشاه از منابع به دلیل نبود وحدت بین برخی از جناح‌ها و گروه‌های سیاسی است که اگر وحدت و همدلی ایجاد شود، بسیاری از مشکلات استان حل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز