خبرگزاری کار ایران

معان علمی و فناوری ریاست جمهوری خبرداد:

آغاز بکار سایت جذب نخبگان خارج از کشور از هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۱۲۴

برای بازگشت نخبگان به ویژه نخبگانی که در امریکا و کانادا حضور دارند اقداماتی صورت گرفته است اما هدف همکاری‎های داخلی و خارجی است و تمرکز برای بازگرداندن نخبگان به کشور نیست.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از آغاز به کار سایت جذب نخبگان خارج از کشور از شنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، سورنا ستاری در شورای پژوهش استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر توجه به فناوری، ‌ گفت: دانشگاه‌ها و مراکز علمی باید برای رفع مشکلات استان‌ها و نیز مسئله اشتغال باید چاره‌اندیشی کنند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور بر لزوم کارآفرین بودن دانشگاه‌ها تاکید کرد و افزود: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از کارآفرینی توسط مراکز علمی حمایت می‌کند و امکانات خود را برای توسعه و تجاری‌سازی بکار می‌گیرد.

وی در خصوص اقدامات دولت برای بازگشت نخبگان به کشور نیز اظهار کرد: برای بازگشت نخبگان به ویژه نخبگانی که در امریکا و کانادا حضور دارند اقداماتی صورت گرفته است اما هدف همکاری‎های داخلی و خارجی است و تمرکز برای بازگرداندن نخبگان به کشور نیست.

ستاری از آغاز بکار سایت مکانیزم جذب نخبگان خارج از کشور از شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: ‌این سایت به نخبگان کمک می‎کند که چگونه وارد کشور شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز