خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی خبر داد:

جزییات برگزاری مراسم تشییع، تدفین و بزرگداشت مرحوم واعظ طبسی

استاندار خراسان رضوی گفت: نقش و سهم ویژه و فوق‌العاده فقیه مجاهد، مرحوم آیت‌الله عباس واعظ طبسی، در تاریخ مبارزات قبل و بعد از انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش ایلنا، علیرضا رشیدیان در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع و تدفین مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی اظهار کرد: این بزرگوار حق بزرگی بر گردن زائران و مجاوران دارد و کمترین وظیفه ما تکریم و حضور گسترده در مراسم تدفین و تشییع آن مرحوم است. 

وی افزود: امشب ساعت ۱۹ مراسم وداع با پیکر مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی در حسینیه امام رضا (ع) واقع در خیابان هاشمی‌نژاد جنب محبان الرضا (ع) برگزار می‌شود. 

استاندار خراسان رضوی گفت: ساعت ۹ فردا مراسم تشییع از میدان شهدا به سمت حرم مطهر و صحن جامع رضوی برگزار خواهد شد. 

رشیدیان ادامه داد: روز یکشنبه، ۱۶ اسفند ماه، از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ از سوی بیت آن مرحوم در محل رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین راشد یزدی و عصر‌‌ همان روز از ساعت ۱۵ تا ۱۷ مراسم بزرگداشتی از سوی دفتر نماینده ولی فقیه و حوزه علمیه خراسان و آستان قدس رضوی با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین رفیعی برگزار می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: روز دوشنبه، ۱۷ اسفند، نیز مراسم بزرگداشتی از ساعت ۹ تا ۱۱ از سوی استاندار خراسان رضوی، امام جمعه مشهد و شورای هماهنگی تبلیغات خراسان رضوی با سخنرانی آیت‌الله خاتمی امام جمعه موقت تهران، برپا خواهد شد.

کد خبر : ۳۵۲۷۰۲