خبرگزاری کار ایران

بروجردی در گفت‌وگو با ایلنا:

کارنامه ۱۲ ساله تندروها، پر از فساد و محدودیت است

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران با بیان این کارنامه اصولگرایان بیانگر یک عملکرد مطلوب نیست، تاکید کرد: مردم می‌دانند که بابک زنجانی و فسادهای سه هزار میلیاردی از دل چه دوره‌ای به وجودآمد.

اشرف بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به انتخابات مجلس و خبرگان رهبری گفت: من احساس می‌کنم که فضای انتخاباتی در شهرستان‌ها بیش از تهران حاکم است، اما با این‌حال ما در تهران توانستیم هرچند که بسیاری از کاندیدا‌هایمان ردصلاحیت شده بودند، به یک لیست نسبتاً خوبی دست یابیم ولی با این حال‏، جریان اصلاحات در بسیاری از حوزه‌های انتخابی نامزد ندارند و حتی اصولگرایان میانه‌رو و اعتدالگرایان هم در آنجا نامزد آن‌چنانی ندارند.

او با بیان اینکه جریان اصلاحات به دنبال مشارکت حداکثری است، اظهار داشت: در این مدت شاهد آن بودم که مردم با شور و اشتیاق به دنبال پیدا کردن نامزدهایی هستند که واقعاً نماینده آنها باشد. حضور آنها می‌تواند معنادار و تاثیرگذار باشد و موجب تحولی اساسی در عرصه سیاسی کشور شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: هرچند که توازنی از نظر شناخته‌شدن میان نامزدهای اصلاح‌طلب و اصولگرا وجود ندارد، ولی با این‌حال اقبال مردم به کسانی است که دلسوز و متعهد باشند که این دو خصیصه بیشتر در جریان اصلاحات وجود دارد تا تندروهایی که فقط شعار می‌دهند.

بروجردی با اشاره به وضعیت تندرو‌ها تصریح کرد: مردم به جریان تندرو اعتمادی ندارند و آن‌ها در طول ۱۲ سال گذشته کارنامه خوبی از خود به جای نگذاشتند و ما شاهد بودیم که در دوره آنها نه تنها شکاف‌ها میان اقشار مختلف کشور افزایش یافت، بلکه فساد‌ها و محدودیت‌های بسیاری برای کشور هم به وجود آمد. حال باید بگویم اصولگرایان تندرو هرگز در میان مردم پایگاه قوی ندارند.

او درباره مجلس مطلوب اصلاحات نیز خاطرنشان کرد: مجلس مطلوب جریان اصلاحات یک مجلس خردگرا است که به دنبال حاکمیت تدبیر و عقلانیت است. فکر می‌کنم در مجلس بعدی یک نوع تعقل و اعتدال در مجلس حاکم شود و ما شاهد همکاری‌ها و گفت‌وگوهای بیشتری میان دولت و مجلس باشیم.

معاون سیاسی حزب اعتدال ملت ایران درباره تخریب جریان اصلاحات توسط رسانه‌های اصولگرا نیز ابراز داشت: مردم، کیهان و طیف کیهانیان و جریان تندرو را می‌شناسند. تندرو‌ها هستی و دوام و بقای خود را در حاکمیت تندروی می‌دانند و در یک فضای مه‌آلود و سراسر هیاهو است که می‌توانند کارشان را پیش ببرند.

بروجردی افزود: متاسفانه کارنامه آن‌ها بیانگر یک عملکرد مطلوب نیست و مردم می‌دانند که بابک زنجانی و فسادهای سه هزار میلیاردی از دل چه دوره‌ای به وجودآمد.

کد خبر : ۳۴۹۶۲۵