خبرگزاری کار ایران

بیانیه خانه کارگر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب‌ اسلامی

خانه کارگر به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای را صادر کرد که در آن مردم و به ویژه کارگران به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی بیانیه‌ای را به این شرح صادر کرد:

بهمن‌ماه یادآور حماسه آفرینی و استواری ملتی است که با توکل به باری‌تعالی و تحت هدایت امام‌خمینی (ره) و تکیه بر وحدت، زمینه‌ساز انقلابی شدند که «انفجار نور بود» و پرتو پرتلالو آن تا به امروز روشنی بخش مسیر همه آزادی‌خواهان جهان شده است.

امروز استمرار توفیقات مکتب حضرت روح ا... درجهان، روزبه روز عیان‌تر می‌شود، بطوریکه سران رژیم‌های فاسدو اذناب آن‌ها که از بدوپیروزی انقلاب اسلامی موضع گرفته اندبا سرعتی روزافزون در میان ملت‌های جهانخوار و منفورشده‌اند واین ایران اسلامی است که محبوبیتش، در نزد ملت‌های مظلوم و آزادی خواه، بیشتر می‌شود.

ملتی که با مقاومت ستودنی و با دم مسیحایی امام بزرگوارمان همانی کرد که رستاخیز ۲۲ بهمن ۵۷، انقلاب اسلامی را به بزرگ‌ترین خاطره آن روزگاران مبدل کرد؛ خاطره‌ای که نه فقط حادثه‌ای در غرب آسیا که مستضعفین جهان را به تحرک واداشت. بالاخص زجر کشیدگان ملل اسلامی در پس عقب ماندگی‌ها، استعمار و طواغیت دست نشانده بلوک شرق و غرب جانی دوباره گرفتند و روحی برکالبد مرده‌شان آنانرا دوباره به حرکت و تلاش همراه با ایمانی قوام گرفته رهنمون کرد.

ایستادگی در برابر اقدامات کور و نافرجام دشمنان ایران همچون ترورهای ناجوانمردانه، جنگ تحمیلی، تحریم‎‌های ناعادلانه و... در سایه زعامت امام خمینی (ره) و آیت‌الله خامنه‌ای (دام عزه) و با بهره‌گیری از خون بابرکت شهدا و حضور مردم همیشه در صحنه و تدابیر ارزشمند دولت به روزهای بلوغ و بالندگی خود رسیده است و حرکت رو به رشد خود را تا دستیابی به قله‌های ایمان و اقتدار در عرصه بین‌المللی، حفظ خواهد کرد.

نامگذاری سال ۱۳۹۴ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی»، وظیفه‌ای سنگین بر دوش مردم و مسئولان نهاده است و ان شاءالله با حضور پرشور ملت در انتخابات هفتم اسفندگام مهم دیگری در راستای تحقق شعار امسال برداشته می‌شود.

اصل توجه به محرومان که در طول ۳۷ سال گذشته همواره مورد توجه مسئولان عالی بوده هرچند در اجرای سیاست‌های حمایتی فراز و نشیب بوده است، لیکن با همین مبنای فکری است که ما عمیقاً معتقدیم در زمان حاضر توجه به سفره مردم بویژه کارگران، کشاورزان، بازنشستگان، مستمری‌بگیران و حداقل بگیران با روشهای سنجیده و صحیح در راستای خط اصولی دفاع از مستضعفان بوده و توجه به تولید ملی و جلوگیری از واردات بی‌رویه زمینه ساز رونق اقتصادی خواهد شد.

از سویی دیگر تردیدی وجود ندارد که امروزه و در بحبوحه بلواهای جهانی، ‌مأموریت بزرگ انقلاب اسلامی همچنان تأکید بر معنویت و تکیه بر ارزش‌های انقلاب اسلامی، اندیشه‌های امام راحل و رهنمودهای حکیمانه رهبری است و اگر ارزش‌های انقلاب را از دست بدهیم بی‌تردید استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از دست خواهیم داد.

بر این باوریم که تحقق اهداف عالیه انقلاب نیازمند کار و تلاش بی‌وقفه همه دلسوزان و اقشار مختلف مردم است و تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران در این راه تکلیف سنگین‌تری بر دوش دارند.

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک مجدد ایام‌الله دهه فجر به محضر ملت بزرگ ایران؛ همه آحاد مردم بویژه کارگران شریف و اعضاء خود را به شرکت وسیع و همه جانبه در راهپیمایی استکبارستیز ۲۲بهمن دعوت می‌کند.

 

کد خبر : ۳۴۵۷۹۳