خبرگزاری کار ایران

وضعیت اصلاح‌طلبان در چهار محال و بختیاری

خط قرمز روی اسم اصلاحات در بام ایران + جدول

در مرکز استان چهار محال و بختیاری تنها یک چهره اصلاح‌طلب تایید صلاحیت شد و این بدان معنی است که جریان اصلاح‌طلب در وضع مطلوبی به سر نمی برد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، همچون دو استان‌ فارس و استان همدان که با بررسی ایلنا مشخص شد اصلاح‌طلبان وضعیت چندان مطلوبی ندارند، در استان چهارمحال و بختیاری نیز جریان اصلاح طلب کشور شانس چندانی برای ورود به مجلس دهم ندارد؛ در شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری، ده نامزد در ائتلاف اصلاح‌طلبان حضور داشتند که رد صلاحیت نود درصدی آنان باعث شد تنها یک چهره اصلاح‌طلب برای حضور در انتخابات باقی بماند؛ چهره جوانی که ارتباط نزدیکی با حزب کارگزاران سازندگی دارد اما به خاطر سن کم، کار بسیار دشواری برای رسیدن به صندلی سبز پارلمان در پیش دارد.

در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار نیز گزینه‌های اصلی اصلاح‌طلبان رد شده‌اند، اما احتمال دارد اصلاح‌طلبان از یک گزینه نزدیک به جریان اصلاحات حمایت کنند.

در حوزه انتخابیه لردگان اما وضعیت اصلاح‌طالبان و نیروهای نزدیک به دولت به هیچ وجه مطلوب نیست و هیچ اصلاح‌طلبی در عرصه باقی نمانده است و چهر‌های جوان هم رد صلاحیت شدند. در این حوزه نیز چهار نامزد اصلاح‌طلب بودند که همگی رد شدند و امکان رقابت در این حوزه از اصلاح‌طلبان سلب شده است.

ایلنا

ایلنا

آرایش اصلاح طلبان در استان‌های دیگر را از لینک‌های زیر ببینید:

 

استان‌هایی که اصلاح طلبان در آن تایید نشده‌اند

استان همدان

استان چهارمحال و بختیاری

استان اصفهان

استان فارس

استان آذربایجان شرقی

استان خراسان رضوی

استان خراسان جنوبی

استان سیستان و بلوچستان

استان کرمان

استان اردبیل

استان مازندران

کد خبر : ۳۴۱۶۷۴