خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌هایی از ستاد انتخابات؛

سه نامزد٬ همزمان برای دو مجلس آمدند/ ثبت‌نام جوان‌ترین داوطلب زن مجلس خبرگان

روز چهارم ثبت‌نام انتخابات همچون روزهای گذشته٬ حاشیه‌های مختلفی داشت که مهمترین آن گمانه‌زنی برای زمان حضور آیت‌الله هاشمی بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ روز چهارم ثبت‌نام انتخابات مجلس خبرگان و روز دوم ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی با این توضیح علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات آغاز شد که امکان تمدید روزانه ثبت‌نام وجود ندارد.

گمانه‌زنی برای زمان حضور آیت‌الله هاشمی

گمانه‌زنی‌ها درباره زمان حضور آیت‌الله هاشمی در میان خبرنگاران از حاشیه‌های امروز بود. اما آنگونه که خبرنگار ایلنا کسب اطلاع کرده٬ آیت‌الله هاشمی امروز برای ثبت‌نام در وزارت کشور حضور نخواهند یافت.

سیدعلی طاهری یکی از نمایندگان مجلس نهم٬ برای مجلس پنجم خبرگان اعلام آمادگی کرد.

جانباز ۷۰ درصد کاندیدای مجلس دهم

جهانبخش کریمی جانباز ۷۰ درصد دانشجوی دکترای حقوق با حضور در وزارت کشور کاندیدای مجلس دهم شد.

10

بازدید اعلام نامزدی بروجردی

بازدید علاءالدین بروجردی از ستاد انتخابات وزارت کشور از دیگر مسائل مورد توجه امروز بود که خبرنگاران ابتدا گمان کردند وی برای ثبت نام در انتخابات مجلس به ستاد انتخابات آمده است.

نقص مدارک هادی غفاری

هادی غفاری فعال سیاسی اصلاح طلب، علیرضا دهقان  گوینده خبر ورزشی  و حمیدرضا پشنگ نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی از چهره‌های شناخته شده امروز بودند که با حضور در ستاد انتخابات اقدام به نام‌نویسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی کردند. اما هادی غفاری به دلیل نقص مدارک وزارت کشور را ترک کرد که دوباره به وزارت کشور بازگشت و مراحل ثبت‌نام خود را انجام داد.

تا پیش از ظهر امروز خبری از حضور چهره های سرشناس در ستاد انتخابات نیست.

مقمیمی در جریان دغدغه‌های خبرنگاران قرار گرفت

معاون سیاسی وزیر کشور پیش از ظهر امروز با حضور در محل استقرار خبرنگاران در ستاد انتخابات وزارت کشور از نزدیک با آنها دیدار و گفت وگو کرد و در جریان دغدغه های آنها از جمله کند بودن سرعت اینترنت برای ارسال اخبار قرار گرفت. 

بازگشت هادی غفاری برای ثبت‌نام

هادی غفاری که ساعاتی پیش برای ثبت نام از حوزه انتخابیه تهران برای انتخابات مجلس به وزارت کشور آمده بود و به دلیل نقص مدرک قادر به ثبت نام نشد بعد از تکمیل مدارک خود مجددا به وزارت کشور بازگشت.

یک تیر و دو نشان دواطلب حوزه فارس

حجت الاسلام علی اکبر زمردی  از داوطلبانی بود که از حوزه انتخابیه فارس برای هر دو انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اقدام به نام نویسی کرد.

ثبت نام زوج جوان برای انتخابات مجلس

یکی از نکته های جالب در دومین روز از ثبت نام برای انتخابات مجلس حضور یک زوج جوان برای نام نویسی در انتخابات مجلس بود که هر دو نفر آنها قصد حضور ر انتخابات را داشتند.

دومین یک تیر و دو نشان داوطلب آذربایجانی

حسین متفکر از آذربایجان شرقی از دیگر داوطلبانی بود که همزمان در هر دو انتخابات ثبت نام کرد.

فردا؛ احتمال حضور روحانی در وزارت کشور

امروز تیم رسانه‌ای و حفاظتی ریاست جمهوری در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور پیدا کرد و از نزدیک از محل ثبت نام داوطلبان و محل سخنرانی شخصیت‌ها بازدید کرد همین موضوع احتمال حضور روحانی را برای نام نویسی در انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری تقویت کرد به گونه‌ای که بین خبرنگاران گفته می‌شود رئیس جمهور فردا صبح برای ثبت نام در ستاد انتخابات حاضر می‌شود.

ثبت نام جوان‌ترین داوطلب زن مجلس خبرگان

ثبت نام جوان‌ترین داوطلب زن مجلس خبرگان رهبری متولد سال ۱۳۶۷ به نام رخسانه صراحی با مدرک دکترای زبان عرب از دیگر حواشی چهارمین روز ثبت نام انتخابات خبرگان رهبری بود. 

غرضی هم در دو مجلس ثبت نام کرد

محمد غرضی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ این بار با حضور در وزارت کشور اعلاک کرد که قصد نام نویسی در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را دارد و از حوزه انتخابیه تهران کاندیدا خواهد شد.

نماینده آیت الله جنتی خبرنگاران را غافلگیر کرد

آیت الله جنتی شناخته شده ترین فردی بود که امروز داوطلب حضور در انتخابات خبرگان رهبری شد اما نماینده وی برای انجام کارهای مربوط به نام نویسی در وزارت کشور حاضر شد برای همین خبرنگاران تا ساعت ها بعد از ورود نماینده آیت الله جنتی از ثبت نام این عضو شورای نگهبان در مجلس خبرگان رهبری بی اطلاع بودند.

غرضی داوطلبانه برای خبرنگاران سخنرانی کرد

غرضی از معدود کاندیداهایی بود که علاوه بر ثبت نام در دو انتخابات بعد از طی مراحل ثبت نامی خود نشست خبری تشکیل داد و داوطلبانه برای خبرنگاران سخنرانی کرد.

احوالپرسی کارمندان وزارت کشور با جواد اطاعت

یکی از نکات قابل توجه امروز حضور جواد اطاعت در وزارت کشور برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران بود. جالب اینکه به محض ورود اطاعت به وزارت کشور اغلب کارکنان این وزارتخانه با وی شروع به احوالپرسی کردند.

به خبرنگاران گفته شده که امروز راس ساعت ۱۴:۳۰ سال را برای حضور تیم ریاست جمهور تخلیه کنند و فردا قبل از ساعت ۸ صبح در محل ستاد انتخابات حضور داشته باشند.

12

11

14

کد خبر : ۳۳۱۲۹۲