خبرگزاری کار ایران

/انتخابات خبرگان رهبری/

داوطلبانی که در سومین روز انتخابات خبرگان ثبت‌نام کردند

سومین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از صبح امروز در وزارت کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ سومین روز ثبت‌نام کاندیداهای پنجمین دوره مجلس خبرگان در حالی آغاز شد که همچون دو روز پیش٬ چهره‌های مختلفی به وزارت کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور آمده‌اند. ثبت‌نام در  روز اول با حضور چهره‌هایی همچون احمد خاتمی همراه بود و در روز دوم  نیز چهره‌های شاخصی همچون سیدحسن خمینی اعلام نامزدی کردند.

آیت‌الله محمدعلی تسخیری٬ مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور جهان اسلام از چهره‌هایی بود که دقایق ابتدایی صبح با حضور در وزارت کشور مراحل ثبت‌نام خود را انجام داد.

آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان نیز از چهره‌هایی بود که با حضور در فرمانداری گرگان به صورت رسمی کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شد.

از چهره‌های مشهور و شاخص دیگر که در روز سوم٬ برای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نام‌نویسی کرد٬ آیت‌الله موسوی بجنوردی بود که با حضور وزارت کشور مراحل ثبت‌نام خود برای انتخابات خبرگان رهبری را انجام داد.

آیت الله سیدمحمد سجادی از شاگردان امام خمینی (ره) و از نزدیکان بیت امام‌(ره)، نیز با حضور در حوزه ثبت‌نام از کاندیداهای نمایندگی مجلس در فرمانداری قم، برای کانداتوری در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه استان تهران ثبت نام کرد. 

حجت الاسلام بهرام شجاعی از چهره‌هایی بود که بخت خود را برای ورود به مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران آزمود.

آیت‌الله محسن حیدری آل‌کثیر امام جمعه موقت اهواز و نماینده مردم خوزستان در مجلس چهارم خبرگان رهبری نیز با حضور در فرمانداری اهواز برای شرکت در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد.

حجت‌الاسلام ابراهیم معادی نیز به نمایندگی از آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی در فرمانداری مشهد حاضر شد تا مراحل ثبت‌نام وی را انجام دهد.

آیت‌الله ابراهیم امینی نیز با حضور در محل ثبت‌نام در وزارت کشور٬ برای ورود به پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری به صورت رسمی اعلام آمادگی کرد.

محمود خسرو انجم داماد آیت‌الله محمد مومن نیز ظهر امروز به نیابت از پدر زن خود ٬کاندیداتوری وی را از حوزه انتخابیه استان قم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت کرد.

سومین روز ثبت‌نام انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در حالی به پایان رسید که حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور توضیح داد: تا پایان وقت رسمی امروز٬ ۸۴۵ نامزد مجلس شورا و ۱۴۷ کاندیدای خبرگان به صورت رسمی نام‌نویسی کردند.

کد خبر : ۳۳۰۸۷۵