خبرگزاری کار ایران

با حضور مردم آغاز شد؛

مراسم تشییع پیکر 270 شهید دفاع مقدس+عکس

تشییع پیکر 270 شهید دفاع مقدس از جمله 175 غواص شهید در عملیات کربلای 4 آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیکر پاک 270 شهید دفاع مقدس دقایقی پیش با حضور گسترده مردم و مقامات و مسئولان از مقابل مجلس به سمت خیابان بهشت تشییع شد.

-قابل ذکر است پیکر پاک 175 غواص و خط شکن عملیات کربلای 4  که از مناطق عملیاتی جزیره امر الرصاص، جزیره مجنون، شلمچه، فکه و زبیداد تفحص شده و به تازگی در یک گور دسته جمعی در منطقه ابوفلوس شناسایی و به کشور بازگردانده شده‌‌اند٬ در بین این شهدا هستند.

-مردم پارچه‌ها و پلاکارد‌های مختلف و با شعارهای مختلف در دست داشتند که شعار «با دستان بسته مقاومت کردید؛ ما دستان باز چکار کردیم» یکی از آنها بود.

-به دلیل ازدحام جمعیت مترو در ایستگاه بهارستان توقف نداشت و خیابان‌های منتهی به میدان بهارستان به علت تراکم جمعیت مسدود بود.

-بنا بر این بود که کاروان پیکر شهدا از درب غربی مجلس تشییع شود که به دلیل ازدحام جمعیت این کار میسر نشد و پیکر شهدا از درب دیگر انجام شد.

-سرود «کجایید ای شهیدان خدایی» توسط مردم خوانده شد.

-چهره‌هایی همچون حسن پورشیرازی٬ مازیار میری٬ شهروز افخمی٬ جمال شورجه٬ مصطفی رحماندوست٬ محمود احمدی نژاد و ... در میان جمعیت دیده می‌شدند.

-بسیاری از خانواده‌ها با وجود گرمای زیاد٬ با فرزندان کوچک خود به این مراسم آمده بودند و مغازه‌داران و اهالی مسجد در اقدامی خودجوش٬ آب بین مردم تقسیم می‌کردند.

-محسن رضایی٬ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این مراسم سخنرانی کرد.

-سردار نقدی٬ فرمانده بسیج مستضعفین نیز در این مراسم حضور یافت.

-حدادیان٬ در این مراسم با کنایه‌‌ای عجیب به صحبت‌های رییس جمهور در خراسان شمالی٬ گفت که من با کسی که می‌گوید جیب مردم خالی است٬ حرفی دارم؛ و آن اینکه جیب مردم خالی نیست و جیبشان پر از عکس شهداست!

شهدای گمنام شهدای غواص

شهدای گمنام شهدای غواص

شهدای گمنام شهدای غواص

شهدای گمنام شهدای غواص

کد خبر : ۲۸۴۲۸۸