خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در گفت‌وگو با ایلنا:

بیش از 3 هزار و 550 نفر در فازهای جدید پارس جنوبی شاغل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۹۱۵

حسنی گفت: در سال جاری مجتمع گازی پارس جنوبی جذب 468 نیروی رسمی در فازهای 19، 20 و 21 را در دستور کار دارد که با انجام فرآیندهای لازم نیروها جذب این شرکت خواهند شد.

مسعود حسنی، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با بیان اینکه توجه به منابع انسانی از مهم‌ترین اهداف این شرکت است، گفت: در همین راستا در سال‌های اخیر فعالیت‌های مهمی برای رضایت پرسنل صورت گرفته که باعث رضایتمندی 65 درصدی پرسنل شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: رضایتمندی کارکنان پارس جنوبی تا دو سال آینده به بیش از 70 درصد برسد.

حسنی افزود: به برکت منبع عظیم گاز پارس جنوبی تعداد زیادی از جوانان و متخصصان کشور مشغول کار شده‌اند.

وی افزود: این مجتمع تا پایان سال گذشته 3 هزار و 256 پرسنل رسمی و 7 هزار و 512 پرسنل پیمانکاری داشته است که این تعداد در سال 97 با توسعه فازهای پارس جنوبی به حدود 5 هزار پرسنل رسمی و 15 هزار پرسنل پیمانکاری خواهد رسید.

حسنی گفت: در سال جاری نیز این مجتمع جذب 468 نیروی رسمی در فازهای 19، 20 و 21 را در دستور کار دارد که با انجام فرآیندهای لازم نیروها جذب این شرکت خواهند شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: در سال جاری همچنین باید تعداد 535 نیرو در فازهای 15 و 16 و 850 نفر در فازهای 17 و 18 به‌صورت پیمانکاری مشغول به کار شوند.

وی میزان کل نیروهایی پیمانکاری که تا پایان سال باید جذب فازهای جدید مجتمع گاز شوند را 3 هزار و 85 نفر عنوان کرد و گفت: تا پایان سال مطابق برنامه 850 نفر جذب فاز 19 و  850 نفر نیز جذب فازهای 20 و 21 خواهند شد.

گفتنی است؛ فرآیند جذب نیروها از ابتدای سال در مجتمع گاز پارس جنوبی آغاز شده است و تاکنون تعداد زیادی از نیروها در فازهای جدید مشغول کار شده‌اند و این روند تا تکمیل چارت پالایشگاه و متناسب با قوانین و دستورالعمل‌ها ادامه می‌یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز