خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات:

شرکت مخابرات برای نوسازی مشکلاتی دارد/ می‌توانستیم 30 درصد از نیروهایمان را تعدیل کنیم تا افزایش حقوق ایجاد کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۳۵۰

برات قنبری، قائم مقام شرکت مخابرات ایران و معاون اقتصادی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در حال حاضر شرکت مخابرات ایران هیچ مشکل مالی ندارد اما مخابرات در بخش سرمایه گذاری برای نوسازی شبکه دارای مشکلاتی است.

برات قنبری، رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با اشاره به نامه ارسال شده از سوی رییس انجمن صنفی کارکنان شرکت مخابرات به وزیر ارتباطات گفت: شرکت مخابرات به دنبال افزایش درآمد است و در صورت افزایش درآمد علاقه‌مند است تا به وضعیت معیشت کارکنان خود بیشتر رسیدگی کند. ما شرکتی هستیم که در گذشته دولتی بودیم و حالا خصوصی هستیم ولی تنها اسم خصوصی را به یدک می‌کشیم.

برات قنبری ادامه داد:  در حال حاضر 60 درصد از کل درآمد شرکت مخابرات ایران برای پرداخت حقوق کارکنان استفاده می‌شود، مخابرات نیروهای مازاد زیادی دارد اما به دنبال حذف نیروهای اضافی نیستیم. در حقیقت می‌توانستیم 30 درصد از نیروهایمان را تعدیل کنیم، پول آن را برای افزایش حقوق کارکنان استفاده کنیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان این که شرکت مخابرات مشکل مالی ندارد، گفت: در حال حاضر شرکت مخابرات ایران هیچ مشکل مالی ندارد اما مخابرات در بخش سرمایه گذاری برای نوسازی شبکه دارای مشکلاتی است.

وی در رابطه با آینده شرکت مخابرات گفت: در حال مذاکره برای سرمایه گذاری به منظور نوسازی شبکه و تولید ثروت هستیم . مشکلات شرکت مخابرات قطعا حل می‌شود و به زودی وضعیت کارکنان مخابرات بهتر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز