خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات اعلام کرد:

انتشار 126 سرویس عمومی مخابرات برای مردم

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۲۴۵

سرائیان گفت: ما در بخش تولید و توزیع ترافیک داخلی به سراغ تولید محتوای داخلی رفتیم و امروز 126 سرویس از مخابرات به صورت عمومی برای مردم منتشر شده است.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، سرائیان مدیرعامل شرکت مخابرات در مراسم افتتاح خدمات جدید شرکت مخابرات در راستای فاز سوم شبکه ملی اطلاعات گفت:‌ ما در سال 95 ، 82 پروژه ورودی داشتیم که یکی از مهمترین این پروژه‌های  توسعه پهن باند و زیرساخت شبکه فیبرنوری بود که با همکاری همراه اول به جایگاه مناسبی رسیده است.

سرائیان ادامه داد: ما فرآیندی را طراحی کردیم که سال 1397 بتوانیم خدماتی با بالاترین کیفیت ارائه دهیم بخشی از تجهیزات وارد کشور شده و بخش دیگری به زودی وارد کشور خواهد شد. امروز سامانه بیلینگ AAA افتتاح شد و بخش‌های دیگری مانند پشتیبانی مشتریان و ... به زودی هوشمند خواهند شد.

سرائیان افزود: ما در بخش تولید و توزیع ترافیک داخلی به سراغ تولید محتوای داخلی رفتیم و امروز 126 سرویس از مخابرات به صورت عمومی برای مردم منتشر شده است. شرکت مخابرات برای 5 سال آینده حدود 5 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است که از این رقم 2500 میلیارد تومان برای امسال سرمایه‌گذاری شده است تا بخش سوئیچ  آی پی مدرن‌سازی و هوشمند شوند.

سرائیان در پایان گفت: شرکت مخابرات از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تقاضا دارد تا به عنوان سهامدار به این شرکت کمک کنند. تسهیلات مالی را سرعت ببخشد و در قیمت‌گذاری از سوی سازمان تنظیم مقررات رادیویی به شرکت مخابرات کمک رساند.سال 1331 شرکت مخابرات ایران پایه‌ریزی شد و حالا این شرکت 65 سال سن دارد. توسعه این شرکت می‌تواند تحولات اساسی و تولید اشتغال به دنبال داشته باشد همچنین پروژه‌های فاز سوم شبکه ملی اطلاعات که امروز رونمایی شد برای توسعه این شرکت خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز