خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل توانیر در گفت و گو با ایلنا اعلام کرد:

پیش بینی جذب 900 میلیارد تومان برای بهبود شبکه برق خوزستان

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۹۶۸

کردی گفت: پیش بینی این است که برای ایجاد ظرفیت در این استان 900 میلیارد تومان جذب شود تا شبکه طی 2 تا 3 سال آینده پایداری بهتری داشته باشد.

آرش کردی مدیر عامل شرکت توانیر در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین وضعیت شبکه برق استان خوزستان اظهار داشت: شست و شوی مقره ها و اورهال شبکه به صورت ضربتی انجام و بخش هایی که عیب داشتند رفع شد و شبکه برق خوزستان طراوت تازه ای گرفت.

وی با بیان اینکه پوشش عایقی تجهیزات نیز انجام شده است، افزود: تعویض مقره ها گام بعدی برای بهبود شبکه برق خوزستان است که در حال حاضر مناقصات آن در دست اجراست.

کردی خاطرنشان کرد: شبکه برق خوزستان نیاز به سرمایه گذاری جدی دارد و در این راستا دولت مصوبه ای داشته و قرار است از منابع مختلف تزریق نقدینگی خوبی صورت گیرد که ساختار شبکه قوی تر و مستحکم تر شود.

وی بیان کرد: پیش بینی این است که برای ایجاد ظرفیت در این استان 900 میلیارد تومان جذب شود تا شبکه طی 2 تا 3 سال آینده پایداری بهتری داشته باشد.

 مدیر عامل شرکت توانیر یادآور شد: مشکل اساسی خوزستان تجهیزات آلوده به گرد و خاک بود که اکنون رفع شده و برای جلوگیری از آلودگی مجدد تغییر ساختار اساسی انجام می شود که ممکن است 2 تا 3 سال طول بکشد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز